Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

fredag 3. februar 2012

Klar for morgendagen!

Det er fredag kveld 
og det betyr at 
det er helg!

Her bare koser vi oss inne med en "glødende" vedovn ikveld.
Vi har - 24 kalde i skrivende stund....
Idag tidlig var det - 31,2 fryktelig kalde når jeg reiste på jobb.
KALDT JA!
Men det går fint så lenge vi har masse god og tørr ved å ta av ;) 
Og min kjære har hatt fri-dag idag, og vært hjemme og fyrt hele dagen!

*

Jeg har brukt ettermiddagen og kvelden til å lage litt flere produkter som jeg kan ha med meg til "Optimisten" i morgen.


2 stk heklede pyntekjoler til zalo-flaska!


Disse har jeg også solgt en del av..... 
Laget meg en egen oppskrift utifra ett bilde jeg så i "Familien" for ett par år siden

*


Det siste sitteunderlaget er tovet og klart!


Så da blir dette lagt ut for salg i butikken i morgen :)
Du ser sikkert at det er mye gult her.... og ja, jeg har hatt tanken på påsken i det siste ja!

*

Regner med at jeg får noen stille timer imorgen, så da blir det å sitte å gjøre håndarbeid i butikken!
Det er koselig det også :) men enda koseligere om det stikker innom noen i ny og ne :)

Og så må jeg sikkert fyre, for butikken ligger på Drevsjø og det er ett av Norges kaldeste steder....... 
Godt at vi har vedovn i den lille butikken vår også!

*

Fredagshilsen fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar