Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

søndag 12. februar 2012

Morsdagen er over....

.....og her kan du se hva jeg har brukt MYE av denne dagen til!
Har kost meg skikkelig både med strikking, sms fra mellomste, kake, telefon fra eldste, strikking, kaffe, ergometersykling, dusj, telefon fra yngste, strikking, middag, strikking
osv....osv...osv...
Og for ikke å glemme ALL sport på TV!!!!

*


"Lussi" har fått seg kosedress idag! 
Igår ble det "uggs", rosa joggebukse og en grå ullgenser.
Jeg er helt frelst på denne dukke-strikkinga ......
Egentlig burde jeg ha brodert bunadskjorte, men jeg bare måtte bruke helga på dette!



Veldig fornøyd med denne kosedressen, og den var morsom å strikke.
Her har jeg brukt "sokkegarn" og passet på slik at fargerapportene
stemte helt likt på beina, og på armene.




Og det ser ut til at "Lussi" er rett så fornøyd der hun sitter også!

*
Da er helga så godt som over...
Jobbdag i morgen, så jeg må straks lete etter Ole Lukkøye :)

Håper du også har hatt en fin morsdag!

Nattaklem fra

1 kommentar:

  1. Så heldig Lussi er! Dressen ble jo kjempefin. Har lurt på om jeg skulle strikket en Arne/Carlos-dukke med klær etterhvert..., men jeg har jo så mange jern i ilden at jeg kommer jo ikke dit...
    Ha en fantastisk uke.
    Klem =)

    SvarSlett