Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

søndag 26. august 2012

360 mil med strikking!

Da er vi kommet hjem etter 3 ukers campingvognferie.
Vi har fått truffet de fleste av slekta mi rundt Bodø, spist masse fisk, sett utrolig mye fin natur m.m.m
Alt i alt, fra vi startet hjemme i Engerdal og til vi var tilbake igjen, har vi kjørt over 360 mil i ferien, og det blir noen strikkemasker det ;)

Jeg har laget:

En babykjole
En brun hals m/fletter
En lilla og en grønn gryteklut m/gule blomster - (er ikke ferdige med dem, 
da jeg ble manglen en halv meter med lilla)
Rosa og brune grytekluter
Et godt påbegynt sjal i Kauni
Hvit og turkis grytekluter
En hvit kjøkkenklut

*


*


*


*



*

Ha ei flott uke kjære leser!

Her skal det gå i klesvask og litt husvask,
og så må jeg en tur til Hjertegullet, som har fått vannkopper og ikke er i toppform.
Litt mommokos og pakker fra nordland kan kanskje hjelpe litt ;)

*

Klem fra

5 kommentarer:

  1. Velkommen hjem...du har nok hatt det trivelig i nord!
    Du har nå iallefall fått produsert mengder på pinnene dine...de doble gryteklutene var kjempefine...sikkert god og holde i.
    Håper det lille gullet blir frisk snart.
    god ny uke til deg.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Ja du har jammen fått strikket masse i ferien!
    Flotte ting!☺

    Jeg er også sikker på at mommokos og pakke gjør susen. Go bedring til snuppa di☺

    Ønsker deg en flott uke heme i darn☺

    SvarSlett
  3. Gryteklutane ser veldig fine ut!

    SvarSlett
  4. velkommen hjem, ja hva dere har rukket over i løpet av 3 uker... ikke bare møtt masse slekt, men strikket utrolig mye fint, har du også gjort, og du og samboeren har jo også tatt så utrolig mange og flotte bilder langs de 360 milene. Imponerende. Nyt hverdagen som er komme over dere igjen. Klem

    SvarSlett
  5. Flotte grytekluter! Kan jeg spørre hvilket garn/pinnenr/maskeantall du bruker? Har så lyst å strikke slike til julegaver :)

    SvarSlett