Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

søndag 5. august 2012

Ferie!

Da er avreisedagen for ferieturen vår nordover i landet kommet.
Jeg har både gruet og gledet meg - men nå er det mest glede.
Å sitte rett opp og ned i bilen er ikke godt for magen min.
Men jeg kan vippe meg litt bakover - og finner nok ut av det etterhvert.
Skal bli godt å se igjen alle "mine" i rundt Bodø.
Vi håper også at vi kan få til avslutningen på turen rundt i Lofoten - det ser jeg også frem til.
Der har jeg aldri vært....


Et par bilder fra min venn Gunvor's skjønne blomster i hagen!


*

Torsdag som var la jeg opp til denne søte lille vesten, for å ha som bilstrikking i ferien....
...men brått kjente jeg STOR glede av strikking igjen - såååå godt!!
Dermed var den ferdig lørdag formiddag :))



Har satt igang med et NYTT  "bil-strikkingprosjekt" ... Det skal kjøres ca 115 mil en vei og det betyr noen omganger med pinnene :)
Tar også med sengeteppe-heklinga mi + noen ekstra garnnøster og pinner og kroker ...
Man vet jo aldri ;))
Grip dagen og nyt den, kjære leser!

*

Ha en fortsatt fin søndag - så kommer det nok noen reisebrev her på bloggen etterhvert.
Vil du være med så heng på :D

Klem fra

P.S - Misemor: pakka er sendt deg - håper du liker det du får ;) Og så mangler jeg adressen til Torill som vant 3.premien i lotteriet mitt... Ta kontakt pr e-post så du får den lille blå nuperelleduken din! D.S

2 kommentarer:

  1. God tur nordover. Fint overalt der, men Lofoten er fantastisk.
    Forferdeleg lang etappe å køyre !!! Eg måtte nok hatt minst tre overnattingar undervegs...
    Klem

    SvarSlett
  2. Bilstrikking må man ha, og du skal sannelig langt;)
    Ha en flott tur nordover og kos deg masse!
    Klem fra mæ;)

    SvarSlett