Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

tirsdag 31. juli 2012

Sommer.....

...og sol og regn i skjønn forening!
Nå har vi hatt opp til flere fine dager, og det gjør godt for kropp og sjel!
Jeg har tatt meg selv i nakken og kommet meg ut, 
blir ikke noe bedre av å mure seg inne i heimen, blir nesten mer tussete av det...

*


Jeg har vært på en bitte liten fisketur helt for meg selv i elva - og fangst ble det ;)




Vi har vært på Sætra - dette er den gamle seterstua som mine besteforeldre bodde i når jeg var lita jente :) Gode minner å ha :)



*


*



Skjønne hjertegullet mitt Leah og mammaen kom en liten tur opp også, og dukkevogna fulgte med!
Den har hun mange timer med allerede :)



*

På håndarbeidsfronten går det veldig tregt for tiden, har ikke den helt store tiltakslysten....
...men den kommer nok etterhvert tilbake...

Førstkommende søndag reiser vi nordover til slekta mi rundt omkring Bodø.
Skal bli godt å se dem igjen :)
Da tar jeg med både hekling og strikking, så får vi se hva som blir til underveis!
Vi planlegger også en tur ut til Lofoten - hvis formen er inne, og det håper jeg virkelig!

*

Takk for alle hyggelige kommentarer på bloggen min damer, det varmer...
Go'klem fra

2 kommentarer:

  1. Fin fangst du har fått i elva, godt med litt "matauk". Kjempeflott seter, der kunne man vel likt seg!
    Ha en fantastisk nordlandstur og en fortsatt god dag.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. God tur nordover!
    Vår ferie i Trysil nærmer seg slutten, reiser hjem mandag. Satser på litt finvær i nord før vi beynner arbeidet igjen.

    SvarSlett