Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

onsdag 8. august 2012

Melder om SOL..

...og fint vær!
Det er godt å være til når man er kommet til "sine" i nord :)
*
Vi hadde en flott kjøretur nordover. 
Søndag kjørte vi til Snåsavatnet som viste seg i sin fineste måneskrud på kveldshimmelen for oss!



*


Bilstrikking må til når man kjører nærmere 115 mil i bil!
Det ble noen masker unnagjort underveis - er nå i skrivende stund ferdig med skjørtet og skal til med livet på denne søte kjolen :) str 1 år.



Mandag kjørte vi til inn under Saltfjellet, og da var jeg sliten, skikkelig sliten..... selv med ofte pauser og rolig kjøring så tar det på å sitte rolig i en bil... Sovnet før 21.30 og våknet opp igjen litt over 07 tirsdag morgen, og var kjempeklar til "sjarmøretappen" inn til tante og Johan Martin på Nygårdsjøen :)
Vi gjorde en vri og tok av veien før Rognan og kjørte over til Misvær og videre til Saltstraumen.
En nydelig tur - med flott natur i strålende solskinn!






Det er utrolig hvor lange de siste kilometerene blir når man vet man snart er fremme...
*
Kald sei og rømme til middag var slett ikke å forakte til middag - selv ikke for min kjære som slett ikke er vant til denne form for middag :) Men han syntes det var godt og forsynte seg flere ganger!! 
Nammiii!
Idag byr tante på salt uer, noe nytt for meg... Husker ikke at jeg har spist det, så det blir spennende å prøve det. Har jo fullt opp med mat i vogna om sulten gnager utpå kvelden :))

Flott dag fortsatt ønskes deg kjære leser!
Vi blogges ;)

Klem fra 
turisten


3 kommentarer:

  1. Åh, håpe du likte ueren, det er nydeleg. Men kald sei er ikkje eg vant til, men kan vel like godt ete den kald som kveite vil eg tru, med rjøme til.
    Fin tur dokke har hatt. Og alt du får strikka :)

    Fin ferie i nord !
    Klem

    SvarSlett
  2. Fint vær på tur er bra! Og spennende med ny mat☺
    Gleder meg til å se kjolen ferdig!
    Kos deg videre.

    SvarSlett
  3. Ja, Nordland er jo vakkert i vakkert vær... I Bodø nytes siste rest av ferien, og da er det ekstra fint med "utevær".
    Kos dokker videre på tur!

    SvarSlett