Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

mandag 26. desember 2011

Noen av julegavene som ble produsert ....

Nå er det vel trygt å legge dem ut her tenker jeg... 
De som ikke har pakket opp dem nå får skylde seg sjøl :D

Hjertegullets mamma hadde fått tak i denne lille søte dukken.
Og da ville hun at jeg skulle lage klær til henne...
Veldig ukurante mål på dukka så oppskrifter var ikke å oppdrive på nettet i alle fall.
Dette ble resultatet :)
Og vi ble fornøyde alle 3!
*
Hjertegullets pappa er Liverpool-fan, så da jeg så denne på nettet måtte jeg bare tegne av og telle ut og opp og ned.... Veldig fornøyd med den!
*
 Å strikke pynt tennbrikettbokser her jo vært høstens håndarbeidsfarsott
 - og jeg måtte jo prøve meg på det også ;)
*
Ølvotter ble det produsert en del av... I diverse farger, og akkurat denne tilfalt mellomste. 
Lurer på om han husker at han var innom her og så at jeg strikket på den? :D 
*
Så fikk eldstemann sin kjæreste disse hjertesokkene som jeg har blogget om før..
*
Og min kjære datter fikk sokker i mariusmønster.... 
*
Det gleder jo en som elsker håndarbeid at mottakerne setter pris på det de får!
Dette var da noe av det som havnet under juletreet fra meg i år..
Da er det bare å tenke på neste jul - hihihi...
*
Nå skal jeg ordne litt her i huset, for idag kommer mellomste og eldste med kjærestene sine på middag her i heimen. 
Blir så kos atte :)

Romjulshilsen fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar