Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

mandag 19. desember 2011

Vasking og pynting - det er snart jul!

Har du vasket i alle kriker og kroker i huset ditt? 
Det har ikke jeg! 
Og faktisk så synes jeg det er helt greit, kroppen orker ikke det kjøret så jeg har utsatt alt som heter "storvask" til 2012.
Det er noe av det lureste jeg har funnet på i høst tror jeg :)

Jeg orker ikke tanken på å styre så mye til jul dette året, ser bare fram til vi er ferdige med året 2011!!
 Tror faktisk jeg skal sprette meg en vinflaske nyttårsaften og ønske meg selv lykke til med 2012!!! 
For jeg håper virkelig at det nye året serverer meg noe helt annet enn 2011 gjorde.
Det kan egentlig ikke bli annet enn bedre!!!
*
Idag har jeg hatt en god dag. 
Kjenner jeg er sliten nå, men det er ikke sånn utslitt sliten om du skjønner...
De som har vært der selv vet hva jeg snakker om regner jeg med.
På morran ryddet jeg litt, pakket noen gaver ,vasket klær, og fikk lagt opp noen gardiner jeg fant ut at jeg ville ha sammen med den nye kappen på kjøkkenet, mens jeg ventet på mellomstemann og kjæresten skulle ankomme heimen :)
Da utnyttet jeg den ungdommelige muskelkraften og balansekunsten de innehar, og dermed fikk jeg unna diverse oppgaver jeg hadde gruet litt for. 
Takknemlig for hjelpen de gav meg!
Mellomstemann fikk juleklippen sin og vi prøvesmakte litt av julebaksten til kaffekosen ;)
Det er herlig med julestemningen som lurer seg inn i kroppen ved noen anledninger og det har den gjort idag!


Suger til meg alt lys jeg kan i denne mørketiden vi er inne i nå....
Tenner masse levende lys både dager og kvelder....
Lys gir styrke føler jeg!
Jeg trenger det nå...
Om noen dager snur solen, og vi går atter mot lysere tider!
HERLIG
*


Hjertegullet gir meg også styrke <3
Hun er så skjønn!
Og nå har hun begynt å ta sine første steg alene her i livet.
Store ting skjer hver dag med henne nå og det er utrolig artig å få følge med :)
Jeg nyter hvert minutt jeg har sammen med henne!
*
Husk å nyte livet DU også.
Julen kommer og julen går!
Derfor ønsker jeg dere alle som titter innom meg her
og 
GODT NYTT ÅR!

Go'klem fra 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar