Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

mandag 17. oktober 2011

Heklet gardinkappe


Denne gardinkappen er jeg snart ferdig med. Den skal måle 3.60 til slutt. Nå måler den  3.37cm, så det er håp for at den blir ferdig om ikke mange dager! Da vet jeg at mottakeren blir glad!
 Da må det bli gjort litt mer enn hva det er blitt gjort idag... Etter dagens jobb var jeg først på et møte, så var jeg såvidt hjemmom, før det bar ivei på sangøvelse. Og nå sitter jeg her - sår i øynene og i halsen ;) Uvant for halsen og stemmen å synge igjen, etter en ufrivillig pause i vinter/vår fra koret jeg er med i, men det blir nok bedre bare jeg får litt flere øvings-kvelder bak meg.
Skal hekle litt nå før jeg sjekker om  Jon Blund er kommet seg inn på soverommet......
Vi høres!



4 kommentarer:

  1. Hei! Ser det begynner å bli en stund diden du postet dette innlegget, men krysser fingrene for svar! Lurte på om det var mulighet for om jeg kunne fått oppskriften? Den var utrolig fin, og vil så gjerne overraske min mor! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Takk for kommentar :)
      Noen oppskrift har jeg dessverre ikke. Jeg så etter den "gamle" kappa og heklet deretter.

      Mvh fra Ann Elisabeth

      Slett
  2. Denne kappa var bare rå fin. Skulla hatt oppskrift, akkurat slik min mor kunne tenkt seg.

    SvarSlett
  3. Denne kappa var bare rå fin :) akkurat slik har min mor lyst på, holder på å kikke etter oppskrifter på alla slike mønster. du har ingen lignende med oppskrift?

    SvarSlett