Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

søndag 30. oktober 2011

Mommo og guffenhelg!

I helga har vi vært så heldige å få ha Leah hos oss.
Hun er en solstråle i livet vårt!

Det er så morsomt å følge med på utviklingen hennes og det lille språket hun har nå....
"Lys" sier hun ganske tydelig, når hun skrur på lampen som du ser bak henne, her hun sitter så flott mellom godstolene våre!


 Å være med på kjøkkenet er morsomt, da ryddes det opp i kjøleskapsmagnetene og andre ting ;) 
Skuffene er morsomme også... Hun vet så godt at hun ikke skal røre...

 Før formiddagsmaten tok vi oss en tur ut i blåsten og det sure været. 
Finnes ikke dårlige klær, bare dårlig vær!
Vi gikk ned til Engersjøen, og hørte og så bølgene slå mot land. 
*
Etterpå smakte det ekstra godt med en tallerken grøt ;)

Blid og god
*
En liten luring
*
Mommo's hjertegull
*
Guffen's sjarmtroll
*
Takk for en herlig helg, lille Leah
Håper det ikke blir lenge til du er her igjen lille venn!
*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar