Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

torsdag 27. oktober 2011

En uke med magesmerter....

 Naturen viser fine farger, slik som her på vei mot Sølenstua for en uke siden. 
Idag har vi hatt tungt og grått vær, det har det vel vært mye av uka når jeg tenker etter... Og vind...

Formen har ikke vært på topp... Jeg sliter med magen etter vinterens sykehushistorie, men lite å gjøre med det tror jeg..... Ett nytt inngrep for å "rydde opp" i sammenvoksningene etter 3 inngrep, frister ikke i det hele tatt...
Sliter med å finne ut hva jeg kan spise, og hva jeg ikke kan spise for å unngå mest mulig av smerter, og det tar på psykisk må jeg innrømme.... Prøver å være sterk, men innimellom gir jeg meg selv rom for å være svak....
Det er vel en slags styrke det også?
Takk kjære for at du er der for meg når jeg trenger deg som mest <3


 Da er det godt å finne frem nytt garn og mønster og dra igang med noe morsomt håndarbeid. Dette har jeg ment å ha ferdig til basaren den 20.nov.
Så får vi se om tiden strekker til ;)


 Fikk beskjed fra hjertegull-mammaen at strikkede sokker stod høyt på ønskelista, siden føttene hadde vokst siden i vår :D  
Ettersom jeg bruker håndarbeid "til medisinsk bruk", så passet det meg ypperlig...
Jeg er ikke tung å be, så tirsdag efta/kveld ble disse til (fargen er rosa sjattert garn) - str. 12/18 mnd.
Veldig ålreit  oppskrift som jeg kommer til å bruke mer! 

Nå er det ikke lenge før presten med de andre menighetsrådsmedlemmene dukker opp her for et møte, så jeg får vel sette igang kaffen ;) 
Når møtet er slutt reiser jeg ned til Hjertegullet <3<3<3
Det får du høre med om senere :)

Varm klem!

1 kommentar:

  1. Flink du Ann Elisabeth :) Og det er sant at et trivelig håndarbeid er godt for både kropp og sjel :)

    SvarSlett