Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

mandag 14. mai 2012

Jeg tok denne....

....utfordringen fra Misemors Hobbyrom :)
En koselig blogg jeg anbefaler deg å ta en titt innom.




Her er spørsmålene:



1) Hvorfor blogger du?

2) Strikking eller hekling?
3) Hvordan lærte du deg strikking/hekling?
4) Lakris eller sjokolade?
5) Hva er det som gjør at du koser deg med håndarbeid?
6) Hvilket strikke-/hekleprosjekt er du mest fornøyd med og hvorfor?
7) Hva er det du ikke kan av strikke-/hekleteknikker som du skulle ønske at du kunne?
8) Hva er din favorittfarge?
9) Har du et favoritt-strikkeprosjekt som du strikker/har strikket mange av?
10) Er du offentlig strikker eller strikker du bare hjemme?
11) Hva er din favorittblomst? 


Og her er mine svar:



1) Hvorfor blogger du? Det er liksom blitt min "moderne dagbok" som handler om håndarbeid og et normalt godt liv, og ikke kjærlighetssorg, slik som når jeg var ung jente  :)))))


2) Strikking eller hekling? Strikking for det meste, men liker også hekling godt :)


3) Hvordan lærte du deg strikking/hekling? Lærte det som lita jente 6-8 år ca av min kjære mamma <3

4) Lakris eller sjokolade? Helt klart sjokolade :))

5) Hva er det som gjør at du koser deg med håndarbeid? Jeg koser meg med å lage noe med hendene. Får brukt mine kreative gener på en flott måte, og jeg slapper så godt av når jeg gjør håndarbeid. Ingen dag uten!!!

6) Hvilket strikke-/hekleprosjekt er du mest fornøyd med og hvorfor? 
HEKLING: De 3 (snart 4) sengeteppene jeg har gjort til meg selv, mine 2 sønner og etterhvert til min datter ;) 
STRIKKING: En genser jeg strikket for utstilling i en Husflidbutikk for en god del år tilbake. Husker den var hvit i bunnen, noen trær og hjortedyr i en mørk farge, innviklet, men likevel et enkelt mønster - DEN genseren var jeg fryktelig fornøyd med, og angrer meg for at jeg tok betaling, istedenfor å få igjen genseren etter en stund... Sukk!

7) Hva er det du ikke kan av strikke-/hekleteknikker som du skulle ønske at du kunne?
HEKLING: wool-eater...men tror jeg aner hvordan, har igjen å prøve... kan det ikke... 
STRIKKING: engelske oppskrifter har jeg aldri prøvd meg på, og sokker fra tå og opp...

8) Hva er din favorittfarge? Alt fra rosa til vinrødt....

9) Har du et favoritt-strikkeprosjekt som du strikker/har strikket mange av? Mariusgenseren

10) Er du offentlig strikker eller strikker du bare hjemme? Strikker over alt hvor det er mulig, og jeg ikke beskjemmer andre ;) Bilen, bussen, toget... osv...

11) Hva er din favorittblomst? Roser!




Herved utfordrer jeg deg til å svare på de samme spm :)

Tar du utfordringen?

Gi meg et lite hint da vel om du gjør det :)
Spent på å lese dine svar!


Ha en flott uke fortsatt!

Klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar