Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

lørdag 12. mai 2012

FERDIG!

Hurra!
Herlige helg!!!
Nå er begge bunadskjortene ferdige!!!!
Siste stinget ble tatt nå ikveld. :)
Nå er det også siste gang jeg blogger om disse to iallefall..
Sikkert en lettelse for noen det å - hahahaha....


Har ringt mor/mormor til de to som skal ha dem, 
Hun ble så glad, og sa at nå ville hun at jeg lente meg bakover 
og slappet av resten av kvelden med et glass vin :)))
men det har jeg slettes ikke tenkt 
for her skal det strikkes videre på tunikaen nå.
Har nesten kommet opp til livet, og det skal bli godt å få tatt inn til litt færre masker!
*
I dag på formiddagen hentet jeg Hjertegullet, for pappaen hadde så lyst til å ta med mammaen ut på middag og kino ikveld :) 
Og selvsagt - da stiller mommo og guffar opp, kos at de unge tar vare på hverandre!

Det var stor glede å spore hos henne når vi ankom mommo-huset og hun fikk kose med guffar igjen :)


*


Hjertegullet var ikke helt fornøyd med helgevasken i mommo-huset, og det kan jeg faktisk skjønne :D
For formen har ikke vært på topp de siste dagene, så den helt store helgevasken har uteblitt!
Kun avslapping og håndarbeid det har gått i....

Da er det jo godt for mommo å få litt hjelp, ikke sant?

*


Frk. Klatremus..... i aksjon....
Lurer på om hun ser etter støv her å?


Åjda......oppdaget du meg mommo!!!?? 

(Tror hun hadde glemt at jeg satt i stolen ved siden av, 
nesten så hun skvatt når jeg tok bilde.... Hihi....)

*

Hun er ikke helt i slaget om dagen Hjertegullet heller..... 
Litt rennende nese på henne også.


Det var godt å få sitte rolig i fanget å se barne-tv :)
og ha smokken og "Lille-Bæ" i nærheten.
Er ikke bare Hjertegullet som koser seg her skal vite.
I kveld hadde hun litt feber, så vi får håpe formen er bedre i morgen!

Gleder meg til å stå opp med henne i morgen tidlig
 og bare kooooose....

*
Takk til Vibbedilla for diverse tips i det forrige blogginnlegg mitt.
Skal sjekke linken ut litt mer bare jeg får roen over meg!
Takk igjen :)

*

Ha en herlig lørdagskveld
dere som titter innom her!
Legg gjerne igjen et spor etter deg, så finner jeg deg igjen kanskje?


Klem fra


1 kommentar:

  1. Ser eg har MYE å glede meg til-ja da tenker eg på BARNEBARN hehe

    Men Amira har gitt KLAR beskjed, akkurat DET skal hun ikkje tenke på FØR hun er 27!!!! Jadda, for DA er hun muligens i gang å jobbe som psykolog ;)
    Jenta med planer i orden ;) Koser meg med Baby Jr eg da, sønnen til niesa mi ;)) Hun var OG faktisk 27 da han ble født som 1.mann-også hun nettopp etablert som psykolog! Ligger i familien det der tydeligvis hehe

    Ja ja her nytes kwellen, kos deg du også ;))

    Klem VibbedillE! hehe

    SvarSlett