Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

søndag 6. mai 2012

En helg er over.....

....og den har stått i musikkens tegn her i huset.
I går var vi ivei på et sangerstevne i Trysil, 
og det skal jeg si det var mye fin sang!
Alt fra mannskorsang på sitt sterkeste - til taterviser som bergtok èn.....
Og for vårt kor gikk det kjempebra :)
Vi fikk også kommentarer fra konferansier-innen (heter det det egentlig?) om antrekket vårt
som lyste opp i en "snøkald" mai-dag ;)


Måtte jo ta et bilde så dere fikk se ;)
(Ikke lett å ta bilde av seg selv....Det ble som det ble!!)

Alle har vi svarte "klær"
Damene har slike grønne skjerf som du ser på bildet...
Herren har samme grønnfarge i slipsene sine...
Og joda, vi synes :D
og jeg synes det er stilig!!

*

Når det gjelder håndarbeid denne helga
så har det blitt noen få runder på denne herligheten :)


*


Og 1.bunadskjorte har fått halslinningen på plass.
Dette er liksom "den værste" biten - skikkelig pirkejobb....


Og jeg har fått sydd inn rynketrådene nede ved armlinningene på begge armene.
Lengre har jeg ikke kommet...

For jeg måtte øve litt på toraderen idag også!
Det er ikke alle låter som sitter like godt etter lite spilling denne vinteren for meg :)
Så øvelse gjør mester, sies det jo... ;)



Vi har i kveld vært å spilt sammen med resten av klubben, på en hyggekveld som sanitetsforeninga
hadde stelt istand for de eldre i kommunen! 

Vi fikk noen trivelige timer sammen med folket, og noen tok fatt danseskoa også :)

Vi fikk servert kakao og smørbrød, kaffe og kaker.
Loddsalg var det der selvsagt ;) og vi fikk med oss 2 stk gevinster hjem!


Hjemmestrikkede sokker :)


Og en forundringspakke som inneholdt:


2 flotte lys og sommerlige servietter!

*

En herlig, sosial og trivelig helg er over :)

Ønske alle en flott kommende uke!

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar