Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

lørdag 21. april 2012

Nytt på nytt...

....igår kveld fikk jeg strikket en god del omganger på tunikaen.
Så nå gjenstår det 11 cm til bare, før jeg tar inn til livet!
Hvis du har fulgt med og sett mønsteret, så ser du at jeg har kuttet ut "lusene"...
Syntes det var like greit til en 2-åring ;)
Fort gjort å dra i trådene...


*


Hjertegullet har vært i full sving hele dagen :)


Hun har hatt på seg den ene Oslo-tights'n hun fikk av meg idag ;)
Og selvsagt hettegenseren sin, av den store helten Ole Brum!

*

Jeg har fått gjort ganske mye på bunadskjorta idag også faktisk.
Så et par helger til nå så kan monteringen begynne.
Måtte avslutte før jeg var ferdig med siste "buen" idag, for øynene var slitne...
Så da gikk jeg på kjøkkenet og 
til lørdagskos lagde jeg dette :)

PIZZASNURRER
nammmmis

*

Etter maten tok jeg fatt i noe jeg har fundert på noen dager nå.
Var inne på en eller annen blogg og fikk inspirasjon og ideen :D
Husker dessverre ikke hvem sin blogg det var, eller om det var noen oppskrift der..
Men kan man strikke så er ikke disse noe hokus pokus akkurat,
BARE en veldig god og morsom ide!! :)


Krusvotter med snor!
De er så søte og små!
Ikke noe problem å gjemme dem inne i hånda mi!

TADA!!!


Bare se!


En superduper herlig strikkeide!

BOKMERKE!!! 

Morsomt ikke sant?
Disse kommer jeg nok til å lage noen av - tok ikke mange minutter heller..

*


Til slutt må jeg vise hva jeg fikk av min datter ikveld...
Et decoupage-bilde hun har laget 
TIL MEG...
og det stemmer så godt på hvordan jeg føler at det siste året mitt har vært!
Tusen takk kjære Ellen <3

Klem fra 


2 kommentarer:

  1. Her var det mye hyggelig; fra koselig gave til herlig bokmerker og en nydelig lita frøken;))
    Ha ei riktig god uke, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Jeg vil også ha krusvotter mor :D Men ikke til bokmerke, men til pynt i bilen min :D

    SvarSlett