Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

torsdag 19. april 2012

Kaninoppdrett?

Denne uka har flydd ivei med stormskritt!!!
Det har vært noe hver kveld for meg, så ikveld holder jeg meg bare hjemme - iført kosedressen min ;)
Faktisk hjemme alene....
Husker ikke sist jeg var det....
Min kjære har reist til Kongsvinger for helga - unner han turen og lørdagskvelden med gutta!
*
Etter jobben idag har jeg ordnet og ryddet litt i huset.
Skjønner ikke helt hvor alt støvet kommer fra når det er kun 2 voksne personer som bor her?
Ufattelig størrelse på kaninene som ble med tørr-moppen må jeg si - haha....
Men nå er de ute i friluft, 
og stua er mye mer trivelig uten dem ;)
...sikkert ikke mange timene før de er inne igjen, men hvordan kommer dem seg inn igjen??
*
Nå skal kvelden brukes til denne 
skjønne rosa tunikaen til Hjertegullet mitt..


Omgangene er laaaaange, men er nå nede i 416 masker bare ;)


Og så skal jeg ta en runde rundt omkring i blogglandia.
Det er noen dager siden sist, så det gleder jeg meg til...
Masse inspirasjon å hente ute der - liker!
*

Og du!
I morgen kommer Hjertegullet og mammaen hit for å være her i helga sammen med meg :)
Tror du jeg gleder meg?

"nikker"

Gleder meg kjempemasse!

Klem fra 

3 kommentarer:

  1. Av og til er det såå godt å være hjemme alene, når det er en sjelden gang;) Godt du får trivelig besøk, da:)
    Hybelkaniner formerer seg noe grasalt, og når man strikker attpåtil, da får de næring...det vet jeg alt om:O)
    Kos dæ masse i helga, klem fa mæ;)

    SvarSlett
  2. Ja, hvor kommer de fra alle kaninene? Jeg er alene hele uka og de dukker opp i hopetall her også! Det er godt å være alene i perioder...så godt at Lille-Hjerte sa til faren sin sist han var hjemme: "Pappa, mamma vil egentlig ikke ha oss hjemme", huff det var litt drøyt, men det er vel for at de slenger litt "ting" rundt omkring!
    Den blir så søt den tunikaen...kos deg med lille hjertegullet ditt i helga!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Ser søt ut den tunikaen som du strikkar til barnebarnet ditt! Ha ei fin helg!

    SvarSlett