Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

torsdag 15. mars 2012

Solvær!

Idag har jeg møblert litt om på stua.
Slik som vi har hatt go'stol-sofaen vår nå i vinter, så skinner solen rett i fjeset på meg om ettermiddagen 
når jeg vil lese avisen og være inne på lap-toppen min :D
og det gjør alt litt "trøblete" liksom.
Fant ut at det var på tide å ommøblere, slik at solen kunne skinne
uten av jeg ble "irritert" på den ;)
For jeg liker det herlige solværet og henter masse energi fra det!!

*

På nærbutikken vår kjøpte jeg meg en bukett med tulipaner


De lyser opp på stuebordet og roper på våren :)


*
I kveld har jeg hatt møte i menighetsrådet.
Trivelig gjeng å samarbeide og være sammen med!
Sist i april skal vi ha bispevisitas her i kommunen - og det er mye som skal ordnes....
Gleder meg!

*

NÅ er denne dagen over også....
Ukene flyr!
I morgen er det HELG - herlige FREDAGSKVELD!

Kos og klem
fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar