Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

tirsdag 13. mars 2012

Hvilken dag dette ble!!!

Denne dagen har vært en av de beste det siste året helt fra jeg stod opp!
Og hvilken avslutning det ble på den!!!!!!!

Jeg får begynne med begynnelsen - slik at det blir litt orden her :D

Første dagen på lenge jeg IKKE stod opp med magesmerter, 
og da kjente jeg humøret steg maaaange hakk!
Herlig følelse :)
Dermed stod dagen klar for å leke litt husmor igjen!
Når jeg ved 08:00 stod og vasket opp, bare ballet det på seg kan man si :))
Vel og merke i mitt eget tempo, men dog!
Som husmor vet JEG hvor lite jeg har fått gjort i huset det siste året.

Men IDAG har kjøkkenet fått seg en skikkelig omgang utvendig på skap og skuffer, oppå skap, bak komfyr og kjøleskap - med vaskefilla, og godt med grønnsåpe og salmiakkvann.
Det trengtes!
(Får ta skapene innvendig en annen dag ;) for jeg maktet ikke gjøre alt idag....)
Trenger vel ikke å si så veldig mye om at jeg nå er veldig fornøyd med meg selv!
*
Når min kjære kom hjem kl 15:30 satt jeg ny-dusjet og veldig fornøyd i go'stolen
 og bare nøt lukten i heimen....

*

Etter det har jeg strikket ferdig de tykke sokkene jeg hadde bestilling på - så nå kan de sendes i posten :)


*


Og nå på kveldingen la jeg opp til votter i teknikken pjoning igjen.. 
Gult og grønt  = påske :D
Fikk et tips fra en "pjoner" om at det var lurt å lage begge to samtidig når man ikke har oppskrift å gå etter 
så det gjør jeg nå!


*

MEN NÅ OVER TIL DET MORSOMSTE SOM HAR SKJEDD MEG IDAG!!!

Jeg ha vunnet min første Give away :)) her i blogglandia.
Så spennende!!
Gleder meg masse til den pakken kommer - for den tror jeg inneholder litt av hvert!
:D
Ta en titt HER om du vil - denne bloggen har jeg vært innom mange ganger i løpet av de siste årene, også før jeg fikk min egen blogg og ble fast følger hos henne!
En fantastisk dame - med et utrolig humør :)
Og på toppen av alt så viser det seg at vi har en felles skjebne!

Sender Vibbedilla en ekstra god klem her og nå!!

Ha en fortsatt fin uke - måtte det gode vedvare
Det er litt for lenge siden sist ;)



2 kommentarer:

  1. heisan =)

    Så kjekt med en slik dag da... godt å få vasket huset..( det trengs hos meg og) Men det blir en annen dag =))
    Grattis med vinsten..veldig hyggelig å vinne...

    Spennende hekling du holder på med.. har kikka litt på pjoning jeg og..men ikke helt satt meg inn i det... men det skal jeg..

    ha en fin uke Ann Elisabeth

    klem Kerstin

    SvarSlett
  2. Så flott at dagen ble god...ingenting er bedre enn det! Å vaske i skuffer og skap skulle jeg også ha tatt meg tid til, men kjedelige ting blir veldig fort nedprioritert.
    Du har riktig fått "draget" på pjoning...og vottene ser ut for å bli gode!
    Gratulerer med din første giveaway...det er så spennende når pakken kommer!
    Kos deg med kvelden.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett