Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

onsdag 30. november 2011

Siste dag i november.......

Det er siste dag i november...
Hvor er året blitt av?
Det kom snø på søndag, men igår regnet det og alt ble borte igjen.
Plen er atter brun/grønn...
*
Da får man gjøre det beste man kan innomhus for å skape førjulsstemning...
Julestjernen skinner i vinduet og i adventsstaken står det 4 røde lys!
Ett er tent....


Til hver jul har jeg som min egen lille tradisjon at jeg skal kjøpe meg (minst ...haha...) 1 stk ny "julepynt".
Jeg har veldig sans for nisser, av den gode gamle sorten. Ikke av de blå, hvite og andre nymoderne sorter, men av de som du ser "har vært med på livet noen år" 
Her om dagen ble jeg stolt eier av denne, en vakker nissefar på ski!


*
Forkjølelsen henger i kroppen på tredje uka nå. 
Det har satt seg i bringa, og jeg hoster så jeg tror jeg dåner, både natt og dag!
Var på apoteket igår og fikk tak i diverse midler som jeg håper tar knekken på det.
Ikke mye som er morsomt når man føler seg slik:


...men det må jo bare bli bedre!
*
Det å kjenne at kroppen vil litt igjen, er en god følelse...
Idag etter jobb hadde jeg bestemt meg for å ta en skikkelig vask i kjøleskapet. Veldig fornøyd med meg selv når jobben var gjort ;) Selv om det ikke er det helt store, så har jeg orket å gjort det ...! For noen uker siden var det helt utenkelig at jeg skulle orke å gjøre noe som helst....
Og den berømte lista jeg laget meg har krympet litt til, for på søndag fikk jeg gjort dette:


Jepp - de fleste pakken som skal ut og bort til fjern og nær er pakket og klare.
Mangler noen få, men de fleste er unnagjort før desmberlønna!
Joda, det blir nok jul i år også!
*
I morgen har jeg planer om å steke "bestefar's krumkaker"....hadde jeg enda fått til de slik som han!
Han hadde nok sine knep som han ikke delte med noen hahaha... Han bare smilte da vi smattet og knasket i oss krumkakene hans til kaffen...
Grom var han!
*
Nyt livet mens du har det, vi vet ikke hva morgendagen bringer.... Jeg håper den bringer gode krumkaker ;)
Klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar