Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

torsdag 17. november 2011

Besøk ikveld

Uken er godt igang. 
Det er onsdag kveld, sent forsåvidt, men fikk lyst til å lage ett blogginnlegg :) 
Dagen idag har vært god! Jeg har vært på jobb igjen. Det føles godt. Jeg er veldig fornøyd. 
Skal jobbe 50% en mnds tid fremover, fant legen min og jeg ut igår, så får vi se.... Jeg håper at batteriene mine kan lades litt opp nå fremover så jeg får igjen litt overskudd.... 
De blir liksom så raskt tomme for tiden. 
*
Mandag var det Elverumstur og legetime der.
Og før timen min fikk jeg vært innom to garnbutikker :D og det gikk (ikke helt uventet) litt penger til garn og oppskrifter....
Lurt at jeg gjorde det i forkant, for i etterkant var det bare å sette seg i bilen og reise hjemover. Orket ikke tanken på å gå i butikker da..... Enda jeg hadde noe til på "handlelista"...men det kommer vel flere sjanser vet jeg!
Møtte min kjære i Trysil etter at han var ferdig på jobben, og vi kjøpte oss middag på "Husets kafe". Ikke ofte det skjer, så det er så kos når vi får det til å passe i en ellers travel hverdag :)

*
Ikveld fikk vi besøk av min søster Lill Merethe med mann. Hun ringte i forkant, og spurte om jeg ville stusse litt på håret hennes slik at det ble litt lettere, noe jeg selvsagt kunne være behjelpelig med :) 
Det viste seg etterhvert at hun hadde også med sitt siste strikkeprosjekt som skulle monteres ferdig, noe hun spurte meg om å få hjelp til av meg? "Dette greier du fint selv lillesøster", sa jeg....

 ...og hun la trøstig ivei, men....


... som den snille storesøster jeg er, så endte det opp med at jeg monterte på lommene for henne :) 
Det var nok ikke bare hårklippen hun kom for nei :D 
Men blonder og silkebånd fikset hun selv.
Glemte selvfølgelig å ta bilde av henne med den ferdig jakke på (som hun forøvrig skulle ha på seg fk fredag på jobbens julebord) ...hrmf... 
Den ble bare helt lekker!
Lill-esøster, du er blitt så flink med strikkepinnene de siste åra!
*
Ellers så har jeg fått for meg et supert påfunn/ide på julegave til min kommende svigersønn :) Jeg sier ikke mer - skulle så gjerne, men kan jo ikke :( Det strikkes .... Ups - der sa jeg visst litt likevel... typisk meg!!
Skal ta bilde av alle ferdige produkter, så får jeg lage ett blogginnlegg etter jul for å fortelle hva jeg har gjort og gitt bort til hvem osv :) Følg med!!!
*
I morgen er det hjemmedag - Nå er klokken passert midnatt, det er på tide å finne igjen senga..

Nattaklem fra







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar