Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

onsdag 9. november 2011

Denne uken....

Mandag ble jeg sykemeldt igjen...
Det er magen som ikke er som den skal være, CRP'n er litt for høy igjen, feberen hopper opp og ned...
Oppi alt dette sliter jeg psykisk nå, har ikke ork til noe så godt som....
Jeg har vel kjørt meg selv litt for hardt i høst og ikke lyttet til kroppens signaler etter vinterens sykdomshistorie. Har lovet både meg selv og legen at jeg skal bli flinkere der..
*
 Ingen dag er lik selvsagt.
Dagen idag har vært helt ok - nesten smertefri. Hjertegullet og mammaen kom for ett døgns besøk og det er god medisin med å ha de to rundt seg :)
De får meg til å tenke på andre ting...
*
Vår kjære dirigent i koret vi er med i, kom innom idag, med en nydelig blå orkidé og hjertesjokolade til meg og min kjære. Hun ville bare si at hun tenkte mye på oss... Det varmet virkelig... 

Tusen takk Siri! 
*
Min kjære datter er i det "kreative hjørnet" om dagen :) (meg liker!!)
Her er det ett CD-stativ som ikke lenger skal være det visstnok..
Det skal være på badet dem's til oppbevaring av diverse saker og ting!
Nå er den hvitmalet...
Gleder meg til å se sluttresultatet på sin helt nye plass :)
*
Nei, nå skal jeg prøve å sette meg ned med litt håndarbeid. 
Det gir meg ikke allverden for tiden, igjen ett tegn på at noe er som det ikke skal være...
Ser fram til at magen normaliserer seg igjen....
Hvis han noen gang gjør det... 
Jeg håper....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar