Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

torsdag 18. juni 2015

Hverdagslykke

Det er hverdagslykke når jentene mine dukker opp for en overnatting! Alltid godt å få noen timer med disse 2.
 
Dagene flyr når man trives og har det godt. Formen er rett så fin, og så lenge jeg fungerer noen lunde i hverdagen er jeg fornøyd :) 

Vi har hatt en ferieuke hvor vi har fisket og JA jeg fikk 1 stk fisk (gjedde på 2.5 kg ca) Fisk er fisk ;)
Torsdagen dro vi i vei på sommerens første trekkspillfestival for oss. Det å få treffe igjen kjære musikkvenner gjør godt langt inn i hjerterota!
Flere av oss damene satt ute både dag og kveld med strikking. Været var litt til og fra, opphold, men med litt kald vind... Vi strikket med Dunjakka på - og skravlet - gikk fint det å!
Fikk produsert noen kluter og noen nålputer. Jeg sluttførte også en bestilling på en mariusgenser :)

Nå er det jobb i 1 og 1/2 uke før 3 ukers ferie og 3 trekkspillfestivaler på rappen.
Kveldene nå går med til sommeravslutninger både her og der, og klargjøring av hus og vogn før ferien starter med et smell!!

Så krysser jeg alt jeg har når jeg ønsker meg sol og varme sommerdager!


Nyt livet - god sommerklem fra meg til deg!

Ann Elisabeth
 
 

5 kommentarer:

  1. Ja sol og varme hadde vært tingen nå. Ønsker meg sol jeg også. Ferien beg mandag. God ferie til deg også.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så fine kluter og nåleputer du har laga! Sommeren skal være påfyll av opplevelser,
    og nå ser jeg du har mye å glede deg til.

    God sommer til deg og dine!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Eg ynskjer deg fin ferie der du får mange fine opplevingar.
    Me blir heime til slutten av juli då ferda går til Oslo og NorwayCup der
    to barnebarn skal delta.

    Sommarklem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Ønsker deg en kjempefin ferie!! Så søte nåleputer du har laget! Er du også med på Bittamis klutalong på facebook? :-)

    SvarSlett
  5. De nålputene er skikkelig fine :) I dag kom sommeren til sørlandet en tur - deilig :D

    SvarSlett