Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

torsdag 9. oktober 2014

Tovede votter!

Sist helg tok vi vogna og reiste til "skogs". Det betyr mye strikketid for meg og mye lesetid for min kjære! Vi virkelig nyter slike helger!
Jeg hadde m masse garn og noe av det som ble produsert var disse vottene. Du ser dem før og etter toving. Har også nålfiltet litt pynt på dem...
I dag ankommer min datter Ellen og unga, og pappaen i morgen - for denne helga skal vi feire 3 generasjoner sine bursdager! Meg 19.sept, Leah 30.sept og Ellen den 25.okt 
Gleder meg stort til å få samlet alle mine!!
Ønsker alle som titter innom en superflott helg....jeg skal nyte min til fulle!
Klem fra Ann Elisabeth!

7 kommentarer:

  1. Kjempefine og veldig gode og varme votter ! Kanskje det blir noen slike her og til jul...? -Du er så produktiv, skjønner ikke hvordan du får gjort så mye fint ;) Skikkelig inspirerende! Klem:)

    SvarSlett
  2. Skikkelig flotte votter i deilige farger ;)
    Det er utrolig herlig å bruke tove votter ;)
    Godt og varmt!

    KOS deg og ha en flott dag ;)
    Klem Vibbedille ;)

    SvarSlett
  3. Herlige votter, tova votter holder godt på varmen :)
    Kos deg i helgen og gratulerer til alle jubilantene!
    Klem fra Berit

    SvarSlett
  4. Intet kan slå tova votter en kald vitersdag, kjempeflotte votter du har laget her, ha ei fin helg du og :-)

    SvarSlett
  5. Søte votter og herlig varme med toving.
    Ha riktig fint alle sammen... og fantastisk bursdagsfeier :-) Kos deg.
    Hilsener fra Viola

    SvarSlett
  6. Kjempefine vottar du har laga.
    Til lukke med feiringa av bursdagane.
    Kjekt å samlast.
    Her er nesten alle mine samla på hytta denne veka.
    Fint ver har gjort sitt til at det har vore fine dagar.

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  7. Gratulerer med trippel feiring. Så kjekt å feire ilag.
    Fine vottar du har laga. Såg veldig gode og varme ut.

    Ha ei god fin veke.

    SvarSlett