Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

mandag 13. oktober 2014

Happy Birthday!

Mandagen er her og helga med 
stor bursdagsfeiring er over.
På lørdag ettermiddag var vi 16 stk 
samlet over en suppekjele
som var laget av 
"Guffen" og Leah fredag ettermiddag :)
Etterpå serverte vi masse gode kaker og kaffe.
Pakker ble det også - både på den ene og den andre ;))


Flinke kokkene til mommo <3



Og jeg fikk kose masse med Adrian!
Skjønne prinsen til mommo.
Han er nå 6 uker,
og allerede følger han med, og babler og skravler,
og vil se hva som skjer.
Helt utrolig....
*
Før kaffe og kaker  ønsket Leah at vi skulle synge 
HAPPY BIRTHDAY
og det låt 
høyt og tydelig 
når alle stemte i!
Leah var superfornøyd!!


Er det rart at mommohjertet 
blir 
varmt 
og 
ømt
med disse to i hus?

<3

Ønsker alle en super uke!
Her begynner jeg å føle på at det 
nærmer seg fort en måned til årets første 
julemarkedet...
Tror jeg er ganske klar...


Stor klem
fra 
Ann Elisabeth

4 kommentarer:

  1. Ser at du har kosa deg skikkeleg med dei herlege barnebarna.
    Vel overstått feiring av bursdagar.

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Så kjekt! Skjønne mormorunger! Flott å kunne samle familien i glede.

    Ha en strålende tirsdag!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så flott du har hatt det sammen med familien!
    Nydelige barnebarn du har, kos dere sammen :)
    Høstklem

    SvarSlett
  4. Så fine de er, gullungan dine!! Herlig med slike kosestunder!
    Og du verden så produktiv du har vært siden siden sist jeg var innom bloggen din, flotte ting du har strikket og heklet!

    SvarSlett