Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

onsdag 22. oktober 2014

Rødt og hvitt

Idag har det snødd og blåst det meste av dagen - har så vidt vært ute å gått.....men stort sett vært i vogna og heklet på røde hjerter <3
Kommet igang nå m nr 5 av 6!
Ønsker alle en flott kveld.
Klem fra Ann Elisabeth!!

6 kommentarer:

  1. Hei :)
    Skikkelig jul hos deg jo!! Så koselig da :)
    Blir litt mer kos å holde på med juleting da synes jeg ;)
    Har kjøpt inn garn til stakken, votter og lue til Jul på Månetoppen til vesla jeg, gleder meg til å starte på den må bare få litt unna her først ;)

    Kos deg masse ikveld :)
    Gooood klem fra meg <3

    SvarSlett
  2. Alt for tidlig for snø synes jeg :)
    Gleder meg til å se julehjertene dine ferdige.
    Kos deg videre.
    Klem

    SvarSlett
  3. I går, i forgårs... vi hadde deilig været!!! Solen og fin varm... men i dag var kommet
    regnvær og 6 grad...huuu... snøgrensen ligger ved 700 m til oss... nå. Jeg bor 300 m.
    Jeg har den varme dager i hodet.
    Gleder meg å se dine hjertene.
    Ha en riktig fin kveld. Hilsener fra Viola.

    SvarSlett
  4. Snør det allereie... litt tidleg synest eg :)
    Men etter kalendaren er det nok normalt.
    Kos deg med handarbeidet. Kjekt å vere inne når det er rusket ver.

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  5. Liker ikke å se snøen, men hjertene var kjempefine!!
    Kos deg, klem;)

    SvarSlett
  6. Ingen snø hos oss enda heldigvis. Hjertene dine blir kjempefine :-) Ha en fin helg

    SvarSlett