Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

søndag 10. juni 2012

Livet er herlig dere!!

Nå er det søndag kveld - og godstolen er rett og slett bare fullstendig GOD!
Dagene bare farer ivei.... med jobb på dagtid og fritidssysler på kveldene...

Torsdag kveld var det spilling på Fjelleheimen Leiskole - alltid like koselig!
Fredag kveld var det sommeravslutning for sanglaget vårt, og i og med at jeg er med i styret så ble det litt ekstra innsats både før og etter arrangementet.
Lørdag morgen var jeg ivei og hentet Hjertegullet mitt, Leah.
Farmor satte pris på litt "avlastning, siden foreldrene er i Tyrkia på "kjæresteferie", og helgene vi er så heldige å ha med Leah går unna i en forrykende fart føler jeg. 
Det skjer jo noe hele tiden :)))
Hun løper overalt, sitter sjelden i ro og bare elsker å være ute!!
Hun skravler ustanselig på sitt uforståelige hvis - og nå bare "bobler" det ut av henne, noen merkelige lyder, som jeg gjerne skulle visst hva hun mente med :D 
(Noen ord er jo selvsagt helt tydelige da...)

Å prøve mommo's støvler var ikke bare, bare,....men jeg lo godt av henne skal dere vite!


"...hm...skal vi se.. Jo - de passer !"


"...men hvordan skal jeg kunne gå nå da, mommo? Jeg får løfte støvlene samtidig kanskje?"


Ut på tur for å sanke gråstein....


"Å ... Guffen hadde en gråstein til meg gitt!"


..." og her var det en stein også... og her å... å her..."

*


Her er det "lite sommerlige" bestilingsverket jeg nevnte i forrige innlegg 
 - en rosa cup-cake lue til en 4 åring!

*

Og så har jeg rotet litt rundt i det siste i blogglandia og fått så mye insiprasjon, så jeg vet ikke hvor jeg skal begynne og slutte!!!!!
Det er SÅ mye jeg vil prøve og gjøre og lyster!!

Valgte har falt på å slå litt nupereller!
Jeg kjøpte jo en ny skyttel når jeg var i Manchester, og den må jo prøves vet du... 
Det værste er at jeg finner ikke igjen mønstrene mine!
Kanskje ligger de på samme plass som solbrillene mine - for DE er også søkk vekke ;(
Ja, ja...
Dermed så har jeg vært ute igjen i blogglandia og funnet igjen DENNE herlige bloggen til AnneB :)
Og valget falt på Tiris brikke - den har jeg gjort for ett par år siden også, men tenkte det var lurt å gjøre noe "kjent" ettersom det er ett par år siden sist jeg slo nupereller :)



Følger du med så får du se den ferdig etterhvert.

Uka som kommer blir også travel - men vi høres og blogges :)

Livet er herlig dere!

Klem fra


4 kommentarer:

  1. Koselig med slike småfolk på besøk;))..for en energi de har:)
    Nuppereller har jeg aldri prøvd, så her får jeg følge med på hva skjer..
    Ha ei fin uke, klem;)

    SvarSlett
  2. For en herlig liten prinsesse.....og den cupcakeluen var jo bare bedårende.

    SvarSlett
  3. Kjekke damer å ha besøk av ja :)
    Eg er farmor til Leah Sofie på fire og eit halvt.
    Me har det kjekt ilag.
    Herleg cupkakehue du har laga !!!

    SvarSlett
  4. "Sjumilsstøvler" vet jeg!!! Morsomt med de småttingene!!
    Nupereller kunne jeg slå før, men det er så lenge siden at jeg husker ingenting. Vi på "strikkekafeen" har blitt enig om at vi skal ta det opp som tema til høsten!
    Det skal bli morro å se hva du skal lage.
    Nyt uken videre.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett