Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

tirsdag 19. juni 2012

Herlige gaver og sommerlige grytekluter!

Åpner dagens innlegg med å takke for kommentarer dere legger igjen her, og for alle besøk.
Min teller nærmer seg 10.000!
Jeg har så smått begynt å tenke på en markering av det ;)
Så følg med!!!!
*
Formen er så som så....
Det ble konstatert bihulebetennelse og snev av bronkitt når jeg var til legen min igår..... 
og sykemelding ut uka...
Reiste tilbake til legen igjen idag for å ta en del blodprøver for å sjekke ut evt allergi. 
(Det ble for sent igår, siden prøvene skulle sendes med buss, og ikke burde være for gamle...)
Kunne ringe tilbake fredag for å høre svar på dette....

Min kjære hadde for noen uker siden gjort avtale om å være "barnepike" for Hjertegullet vårt Leah, idag hjemme hos dem, da de var i beit for barnevakt. Dette var aller første gangen han skulle passe henne helt alene, og jeg har skjønt i etterkant at han stod med glans!! 
Men det visste jeg nesten fra før, for de bare "gillar" hverandre begge to <3
Plasking i søledam gikk greit!
Å sitte i søledam gikk greit - var jo bare å bytte til tørt tøy etterpå!
Bytting av bleie gikk greit!
Mating gikk greit!
Og kos ble det visst masse av :)
Så det blir garantert ikke siste gangen "Guffen" er "barnepike" ;)

*

Etter turen til legen på morran for min del, og en liten tur innom jobben,
 måtte jeg finne på noe "morsomt" i alle min selvmedlidenhet.....
I senga orker jeg ikke å ligge, for da slår ryggen krøll på seg, så det ble go'stolen og en haug med diverse bomullsgarn og nå skal du få se resultatet :)

(ps. Nuperellene har vokst litt siden sist, men jeg orket ikke å bry "lillehjernen" min med dem idag...)




"Olava's grytehjerter"
Hennes herlige inspirerende blogg finner du HER

Synes dem ble kjempesøte selv, og skikkelig sommerlige i disse fargene!
*
Når min kjære kom hjem i kveldingen, hadde han også med sommergaver til oss, fra min datter og svigersønn!
Gjett om jeg ble glad!




En flott jakke i helt min farge :)
Meg LIKER!
Tusen takk til min kjære datter som vet hva jeg liker og hvilke farger som slår an ;)))
Du er gull verdt!


Litt dårlig bilde - men ... ankelsokker - også i mine farger, lilla og turkis!
Herlig!


Min kjære med ett par av sine ankelsokker som han fikk!
Hans første, og jeg tror han syntes det var litt merkelig - hehe.... 
men det husker jeg at jeg syntes første gangen jeg prøvde det også!

*

Det nærmer seg St.Hans og som tradisjonen tro står brudespireaen straks i fullt flor 
ute ved inngangsdøra vår.
Disse plantene har stått her "i alle år", plantet av mamma...
For 3-4 år siden måtte jeg (og min datter) klippe dem nesten helt ned, ettersom musa hadde gnaget nesten av alle kvister i løpet av vinteren. 
De lyser virkelig opp i sommernatten!



(bildet er tatt igår kveld ca 22.30 - herlig med lyse sommerkvelder - selv om varmen uteblir..)

Nå skal jeg se litt fotball på TV, ta frem heklekroken igjen og se hva som blir til...
Kos deg i sommerkvelden du også!

*

Klem fra den "tette"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar