Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

onsdag 9. mai 2012

Vår i lufta....

Ja, kanskje det er det?
Jeg kjenner ikke lufta, for jeg er så tett av forkjølelse atte!!!
Ringte jobben og sa ifra om at jeg ble hjemme idag....
Og jeg som skulle deltatt på grendedugnaden i kveld,
og avslutning for konfirmantene i morgen kveld...
Ikke stort jeg får gjort med det. 
Orker ikke å delta disse kveldene når hodet er totalt tett og ørene verker...
Hva skulle man gjort uten nesedråper?

Ble kanskje litt for kaldt på det sangerstevnet sist lørdag?
Her er noen bilder fra avisa vi holder.

Det snødde ganske godt når vi gikk sangertoget, og isende kaldt...
Jeg er på andre siden for den blå fana og holder i snora der :)


*


Engeren Sanglag "frontet" i avisa :)


Til fellesnr for 180 sangere var det urfremføring av sangen:
Trysilskogen

Sjekk pianokrakken! 
Dirigenten valgte å bruke den å stå på, for å få kontakt med de bakerste sangerne!
Et mektig kor kan man si!
Helt til slutt sang vi "Trysilsangen"/"Kjenner du bygden"
hvor folket i salen reiste seg...
Sterkt!

*

Ha det flott der du er!
Klem fra

1 kommentar:

  1. Huff, det ser ikke ut for at vinteren har tenkt å slippe, og dette så ikke veldig fristende ut...ikke mere å vente at du nå er forkjølt.

    Flotte gaver og nydelig bunadsskjorte nedenfor!

    Ha en fin dag og god bedring.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett