Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

onsdag 23. mai 2012

Det passer dårlig....

....å være tett som ei potte.


På mandag var jeg til legen pga en ny runde med forkjølelse eller noe...
Og det ble "eller noe"...
Legen mente jeg hadde fått en eller annen form for allergi. Tett som ei potte, rennende nese, litt hoven i ansiktet og tett i bringa... Pollenallergi?

Det ble et par tablettkurer og jeg venter fortsatt på å få allergi-nesesprayen!!!
Er hjemme på 3.dagen nå, prøvde meg på jobb igår, men det fungerte dårlig med hosting og tett hode så måtte kaste inn håndkledet og reise hjem. Har derfor valgt å holde meg hjemme idag.
Det hele passer så dårlig!!!
For det er jo i kveld jeg skal sette meg på flyet over til England sammen med min søster.
Gruer meg nå pga at jeg er så tett, men det går sikkert greit....?
Det MÅ gå, for jeg vil så gjerne gjennomføre denne turen som jeg har GLEDET meg masse til!!

*

Har ellers disse siste dagene tatt for meg de to nøstene "Classic yarns - Cashsoft" som jeg vant i "GIVE AWAY'n" som Vibbedilla hadde før påske. Har lurt lenge på hva jeg skulle lage meg av dem.
Og har nå bestemt meg, og satt igang :) bilde kommer når jeg er ferdig.
Det blir noe til meg selv, som jeg kan bruke til høsten ;)
Og du og du for et supergodt garn, SÅ mykt!!

*

På min "store" reise tar jeg med meg heklingen av sengeteppet som jeg har blogget om før.
Det til min datter - husker du?.... 







Har lovet meg selv at det skal være "reisehåndarbeidet" mitt i sommer, og håper jeg får gjort unna en del lapper de kommende månedene :)

*

Ønsker alle noen SUPERFINE dager i pinsen - her er det sol og blå himmel på morran!


Ønsker også at formen min bedrer seg, og at turen over til England og Manchester blir super :)
Selv om den starter litt dumt og annerledes enn hva jeg ønsket meg!
Det var dagens hjertesukk fra meg -
neste gang skal jeg blogge om noe hyggeligere :)

"It's a promise" :)

KLEM fra 


2 kommentarer:

  1. Huff så trasig at du har blitt så tett, det kan være allergi selv om du ikke har hatt det før! Håper at det letter litt utover dagen, og at reisen din går bra.
    Ønsker deg en fantastisk fin tur...husk å kose deg maksimalt.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Ynskjer deg god betring. Slett ikkje greit å vere tett i nasa når ein skal ut og reise.
    Teppet du lagar blir nydeleg !

    God tur !
    klem

    SvarSlett