Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

mandag 22. desember 2014

GOD JUL!

nærmer den store JULEHØYTIDEN seg med stormskritt!
 
Huset er pyntet!
Kaker er bakt!
Gaver er pakket!
Gaver er levert!
 
<3
 
For min del er "juleinfluensaen" med en påfølgende ørebetennelse også gjennomført,
og jeg er tilbake på jobb nå disse siste dagene før julefreden
senker seg over oss...
GODT den er over for denne gang.... !
 
<3
 
 
 
Min gamle nissefar har satt seg godt tilrette i gyngestolen sin i år også,
og venter på at det hele skal bære i vei ;)
 
<3
 
juleaften drar vi oppover til vogna vår som vi har stående
 i Elgå ved Femunden denne vinteren,
så raskt min kjære POSTMANN er ferdig på jobb....
 
Der skal vi mer eller mindre være til neste år :D
Kun avbrutt av en bursdag og noen timers jobbing for oss begge.
 
 
 
 
Vi har fått satt opp utejuletreet på draget av vogna,
dermed har vi flott utsyn til det fra salongen inne også :)
(...jeg har kjøpt en lyslenke til - for treet ble litt større enn hva jeg hadde i tankene....)
 
:)
Vi gleder oss masse til en helt annerledes julekveld,
og siden det ble bare oss 2 fant vi på dette med å feire jul og nyttår i vogna....
For når vi ikke har de små barnebarna rundt oss, som er med på å skape store juleforventninger,
så gjelder det å finne på noe slik at en kjenner det kribler litt frydefullt i kroppen
likevel av spenningen rundt julehøytiden....
 
Vi har i år valgt en stille, rolig og fredfylt julehøytid!
I et ekte vinterlandskap!
 
Alt blir hva vi selv gjør det til!
Vi skal kose oss i massevis!!
 
 
Kos deg du også i jula!
 
 
 
GOD JUL
og
GODT NYTTÅR
 
ønsker jeg dere alle sammen
 
JULEKLEM
fra
 ei
spent
Ann Elisabeth
 


8 kommentarer:

  1. Hilsene til deg Ann Elisabeth. Ha en riktig god jul med dine.
    Klem fra Viola

    SvarSlett
  2. ÅÅåååå dere kommer til å få en PERFEKT Jul!
    Det hørtes helt himmelsk ut :)

    Her blir det også stille og rolig, nå er jo me 4 stk,
    men alikevel akkurat slik me elsker det ;)
    Nå er det den 13. Jula me feirer slik og me har ikkje angret
    på våre egne tradisjoner :)

    KOS dere masse og ha en MAGISK
    og EVENTYRLIG herlig Jul og et
    Knallende flott Nyttår :)

    Go`Juleklem fra Vibbedille :)

    SvarSlett
  3. Ønsker deg en riktig fin jul, kos deg masse. Dette så fredfylt og koselig ut!
    Juleklem fra meg :)

    SvarSlett
  4. God jul kjære venner. Høres koselig og spennende ut med en helt annerledes og rolig julefeiring. Blir helt sikkert toppers.

    Her er vi også kommet i mål med kakebakst, gaveinnpakking. Leverte siste gavene i kveld og etter at vi kom hjem er treet pyntet. Så i morgen skal vi bare kose oss og nyte lillejuleaftensfreden når Kjell kommer fra jobb.

    Juleklem fra meg og gubben

    SvarSlett
  5. Riktig god jul!!:-) Håper julen blir akkurat slik dere ønsker:-) Klem til deg fra meg:-)

    SvarSlett
  6. Ønsker deg en riktig God Jul!

    SvarSlett
  7. God Jul til deg og dine, høres flott ut!

    SvarSlett
  8. Artig med juletreet utenfor campingvogna.
    Ønsker dere ei riktig god jul :-)

    SvarSlett