Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

tirsdag 24. juni 2014

FERIE!!

Endelig er ferien rett rundt hjørnet.
Jeg avspaserer denne uken - 
og så er det 3 uker med ferie.
De skal vi tilbringe på 3 forskjellige 
trekkspill-festivaler i Sverige og Norge.
Vi gleder oss!!

Da skal vi leve livet i vogna og det nye forteltet.
Her får du en titt i forteltet,
 ifra helga for en drøy 
uke tilbake.


Litt mer dill og dall kommer nok opp når vi skal ligge 
i ro en uke av gangen ;)


Her var vi på trekkspilltreff på Skansen, Flisa :)
Vi har kjempegod plass i det nye, store forteltet.
Kontrabassen får stå i en krok uten at noen trenger å gå 
"rundt" den... 

*

Håndarbeid hadde jeg selvfølgelig med meg 
- den helgen også!


Et lite sett 
bestilt av en nybakt Oldemor 
<3
Kanten rundt har jeg heklet.
I oppskriften var det en påsydd, ferdig "rysje-blonde",
men det ville hun ikke ha.
Jeg fikk i oppgave å gjøre kantene pene.
Ble fornøyd både Oldemora og jeg :)


Ingen tvil om hvem som har strikket dette, nei...  ;)


En nydelig baby-blå farge!
 Pandora - 100% pima bomull fra Rauma.

*


Dette skjørtet til Hjertegullet Leah 
har ligget ferdigstrikket lenge..
(Ble strikket i påsken... kremt....)

Det som har tatt tid er å 
få lysten på å brodere blomstene.
Det ble gjort i de sene nattetimer i går kveld/natt :)

*


Nå er det kun litt under 2 mnd til jeg blir mormor igjen.
Lille Adrian er ventet den 21.august <3
Her går det nå i å strikke "hentesett" til han.
Mammaen ville kun ha jakke og sokker,
for det kan jo (kanskje) være litt for varmt da for
å være kledd i merinoull - håper jeg...hihi...
...men jeg tror jeg kommer til å strikke lua også,
for den er så søt og spesiell!
<3 Kjempekoselig strikk <3
Skal etterhvert få lyseblå knapper i jakka idag ;)
Jeg er straks ferdig med de bitte-små sokkene.
Str på settet er 0-1 mnd
<3<3<3
Oppskriften finner du i babyhefte nr 277 fra Dale Garn.

*

Da ønsker jeg alle 
som er innom bloggen min
en riktig 

GOD SOMMER
!!

<3
Klem fra
Ann Elisabeth
(som kanskje kommer med noen "reisebrev" ila sommerferien...)

12 kommentarer:

  1. Her så det koselig ut!
    Nydelig babysett du har strikket og holder på å strikke.
    Spennende med familie forøkelse :)
    Ønsker deg en riktig god sommer!
    Klem

    SvarSlett
  2. Det er så delikate strikkeplagg du lager! Her har vi heldige mammaer i fleng, for det er vel de som gleder seg mest over å kle barna sine i fine klær. Håper vi får se Adrian i hentesettet etterhvert.

    God sommer fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Nydelige babysett og skjørt du har strikket!! Så deilig med avspasering og ferie, håper du får en flott ferie og hyggelige opphold på alle trekkspillfestivalene!
    Kos deg med camping-ferie! :-)

    SvarSlett
  4. Nydelig sommer-prinsesse! :-)

    SvarSlett
  5. Det blir jo koselig. med trekkspillferie. Nydelige håndarbeider du lager. Fine barneklær. Kjekt med ny bestemorunge da.
    klem

    SvarSlett
  6. Nydelege små plagg du har laga til dei små.
    Det ser koseleg ut med vogn og fortelt. Det blir nok fine ferieveker !

    God ferie.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  7. Så mye fint du har strikket. Ønsker deg en fin ferie og kos dere i vogna. Her så det koselig ut.

    SvarSlett
  8. Så deilig med ferie - ikke sant? Jeg startet i dag.
    Så nydelig plagg du har strikket :) Skjønner godt du gleder deg til å bli mormor!
    Kos deg på campingferie :)

    SvarSlett
  9. god ferie, kos deg med trekkspilltreff og håndarbeid. Som vanlig er det masse fint du har puslet frem og viser oss. Flinke du

    SvarSlett
  10. Campingvognlivet er herlig!:) Kos deg masse i ferien!
    Så fine ting du har strikket, blir spennende med en liten babygutt i familien:)

    SvarSlett
  11. God sommer til deg, nydelige plagg du har laget her :-)

    SvarSlett
  12. Så mye pent du lager - skjønne babyklær. Ett nøste varer ikke lenge hos deg ;)

    SvarSlett