Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

søndag 18. august 2013

Herlig helgesyssel.

Denne helga har jeg vært med på et strikketreff bare noen km ifra der jeg bor!
Alltid like hyggelig å sitte sammen med dem som har minst like stor interesse for garn og pinner som en selv.

Jeg var overnattingsverteinne, 
sammen med de to flinke damene 
som har dratt igang treffet her oppe i dalen.
Og tenk - jeg var så heldig med "mine" 2
overnattingsgjester -  jeg fikk 
to flotte gaver!!


Et nøste Kauni - i grått med rosa - passer meg perfekt!!



4 nøster med Gjesdal 8/4 babybommull!
Og det flottet nettet vant jeg på trekningen vår :)
Alle hadde med en liten gave til ca 25 kr 
og alle fikk en gave tilbake!



Bordet i lokalet vi var samlet var lekkert pyntet,
og se så FLOTT et bordkort!
Kreativt!!



Når vi kommer til håndarbeid - som det da gikk masse timer til både fredag kveld, lørdag og idag søndag, så fikk jeg gjort noen lapper til en jule - UFO - duk, som jeg har tatt på meg 
å gjøre ferdig. Det er kvinneforeningen som har fått den av noen som ikke ville mer...
Det følger en egen liten historie rundt denne, men den tar vi siden ;)
Når duken er ferdig! 



Jeg har også fått strikket litt på babyteppet jeg holder på med. 
Det er egentlig et "bilstrikkeprosjekt" - men fryktelig greit å ha med på 
strikketreffet også når skravla går som verst ;)
*
Jeg lærte meg også i går ettermiddag en helt ny hekleteknikk,
TAPETSTRY CROCHET...
Også det skal jeg komme tilbake til siden, 
men du kan jo få en liten titt nå ....


...kommer mer siden her også ettersom det blir ferdig!

Ha ei flott ny uke, kjære leser :)
NÅ skal jeg ta å hekle litt til!

Klem fra
Ann Elisabeth







4 kommentarer:

  1. Skal si du har hengt i stroppen i helga! Gleder meg til å se ferdige resultat :)
    Og gratulerer med flotte gaver.
    Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  2. høres ut som en super helg. Skulle gjerne vært der jeg og, men som du vet sto jeg på marked i helga, så det ble litt vanskelig og være 2 steder på en gang. Flotte gaver du fikk og nydelige håndarbeid du viser fre,

    SvarSlett
  3. Hei. Ser du har hatt ei opplevingsrik helg.
    Artig å få prøve nye teknikkar.
    Gler meg tilmå sjå fortsettelsen :)

    Fin ny veke til deg !
    Klem

    SvarSlett
  4. Bra dere koste dere i Heggeriset!:) Var så flotte bilder på Facebook så, av både mat og strikkedamer:)
    Kauni kjøpte jeg meg i Danmark på mandag, har ikke prøvd det før fordi jeg synes det er så hardt...., men nå fikk jeg lyst og måtte kjøpe;)
    Har du planer for nøstet ditt?

    Ha en flott onsdag i det nydelige været!:)

    SvarSlett