Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

fredag 7. september 2012

Strikket bleie-bukse i ROSA....

Dagen sier fredag - IGJEN...
Og jeg har ikke hatt noe innlegg på en uke!

Dagene har vært så som så, men jeg prøver ut meg selv på å gjøre diverse hver dag.
Har tenkt meg ivei på jobb igjen om en ukes tid - i 50% - og da må jeg også finne ut hva jeg tåler og ikke tåler av "mas og kjas"..
Det har gått så som så, egentlig... Er ikke helt fornøyd selv...
Og oftest har dagene endt med at jeg har "søkt tilflukt" i go'stolen og håndarbeidet mitt...

*

Har ei bunadsbluse på gang igjen (den skal til Oppegård) 
og jeg har kommet godt igang med broderiet der :)
Morsomt er det også igjen!

Mange små sting...

*

Igår kveld la jeg opp til ei bleiebukse str 3-6 mnd :)
Ingen ting er som strikking!!
Nei, jeg skal ikke få flere barnebarn enda, men de så så søte ut,
så jeg måtte bare prøve. Haha....
Og den var kjempegrei og enkel å strikke...
Dagen idag er viet denne søte, lille strikkinga ;)




Jeg har kun brukt restegarn i baby-ull...
Noe Lanett og noe Baby garn fra Trysil-garn.




Forhøyning bak gjør passformen herlig - tror jeg ;)




Oppskriften fant jeg i Familiens Strikkebok som kom ut for ca 14 dager siden :)
Et smart kjøp!

*

Jeg har ikke glemt gryteklutene og detaljer om dem, 
det kommer ;)

God helg til alle mine lesere!


3 kommentarer:

  1. Nydelege sting..
    Og fin bukse. Eg skulle ha strikka ei slik, eg som ventar barnebarn nr. fem snart :)

    Fredagsklem !

    SvarSlett
  2. Så søte bleiebukser! Og nydelige kluter du har strikket også. Finnes det oppskrift på dem?

    Det anbefales å ha en liten solbærbusk i hagen til det formålet, altså. Jeg har også laget chutney av solbær. =)

    Ha ei fin helg videre. Klem Tone B. =)

    SvarSlett
  3. Den så skikkelig god ut...litt sånn gammeldags fra "før i tia"...når man har restegarn er det lurt å legge litt på "kistebunnen" til en senere anledning.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett