Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

fredag 3. juni 2016

Sommertid!

Endelig er det litt solvarmt og godt i været.
Dagene nytes fra tidlig morgen til sene kvelden.
Strikkepinnene brukes - samt heklekrokene :)
Leah, 5 år var på førskoledag sist onsdag - og hun kunne fortelle mommo på tlf.: "Jeg har fått venner" :) jeg "hørte" hun smilte stort <3
Søte Hjertegullet mitt - ønsker henne alt godt for skolegangen og fremtiden <3

En rosa og hvit Snøløvgenser str 1 år, med en egenkomponert lue til, den er lagt i "tilsalgskasssa", det samme med de sommerlige gryteklutene :) 
De ligger ute gratis på nett 
HER 
samt mye annet......


Hjertegullet har fått et strikket skjørt som hun likte svært godt ;) Hun elsker jo rosa - og når mommo kommer med noe til henne sier hun "Jeg elsker deg, mommo" - jeg blir rørt til tårer av henne rett som det er.... <3

Den blå strikkinga du ser, er til Gullevennen min, Adrian, 1,5 år - en snøløvgenser! Jeg synes de genserene er så lekre!!
Tenker jeg har garn også til lue og kanskje votter.
Han sier helt klart og tydelig nå "mommo" - søte "store" gullegutten til mommo <3<3<3. 
Jeg strikker i 3 år (!) til han, da regner jeg med at han kan bruke den til vinteren igjen. Ja, han er stor i ordets rette forstand :)




Nå står det en uke med ferie foran oss. Det skal bli godt!
Vogna er nyvasket etter vinterbruk, og den er ferdig pakket og klar til i ettermiddag. Da går ferden mot Gausdal for å besøke min manns lillebror m/familie. Lenge siden vi har sett dem nå. Så tar vi noen dager på Hadeland, så over til Kongsvinger og vi ender opp torsdag til uka igjen, på Flisa, og Skansen, hvor det er trekkspilltreff. Vi gleder oss til alt sammen!
Og JA - jeg har pakket med mye garn og pinner og diverse fritidssysler så jeg får garantert noen fine dager <3.

Kos deg og nyt sommerdagene og 
varmen som henger over oss
nå - brått er disse dagene borte igjen.

Det er her og nå livet ditt er! 
Morgendagen vet vi ingenting om!

Stor varm klem fra Ann Elisabeth
som takker for alle 
hyggelige kommentarer på forrige innlegg.
Dere er så søte <3

4 kommentarer:

  1. Du har så rett, om livet.
    Takk for påminninga.
    Det høyrest ut som du får ei flott veke på tur,
    både hit og dit, Nyt dagane.
    Som alltid mykje fint strikk, og kjekt for
    barnebarna som får så mange fine plagg.

    God tur.
    Klem frå Anne-Mari
    som er på hytta og har maskert og beisa i heile dag,
    fornøgd med meg sjølv ;)

    SvarSlett
  2. Mye fint hos deg som vanlig! Her er det også sommervarme dag etter dag, og det blir lite tid til blogging og bloggbesøk.
    Fin fjelltur i dag. Det meste av snøen er borte og vannet er en fryd å se dansende nedover.
    Herlig å ha fint, varmt vær i juni, den lyseste måneden!
    God ferie! Høres veldig greit ut med den runden.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Bra at du koser deg. Og masse fine ting lager du også.
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei!
    Din blogg vil være ein av dei eg kjem til å følge tett framover. Har kosa meg med dine fine handarbeid og gleden din over variasjonen som finnes innen handarbeid.

    Sitte og med ei tåre i øyekroken etter å ha lest den rørande historien om dåpskjolen. Ta godt vare på deg sjølv <3 Klem

    SvarSlett