Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

mandag 9. september 2013

Herlige dager!

Forrige uke var en superflott uke!
Det hele begynte på mandag da jeg steg ombord på Color Fantasy til Kiel, fra mandag til onsdag - sammen med "en haug" av trivelige kolleger :)



"Farvel Oslo" kl 14.00, mandag...




"Bildebevis" på at jeg har vært i Tyskland - Kiel.... kl 12:00 (ca) tirsdag...
Her er jeg veldig fornøyd - "tumman opp" - for jeg har jo en pose med garn i hånda ;)



I havneområdet lå det masse flotte seilskuter å se på .... 
*
Onsdag formiddag var vi tilbake i Oslo - etter ett flott seminar,
og en herlig tur!

Reiste så rett hjem for å pakke om litt i kofferten.
Turen gikk videre torsdag morgen ned til Kongsvinger,
etter noen stopper langs ruten på diverse campingvogn "butikker"...
Jepp - vi er på leting etter en ny og større vogn :)

Og fredag fant vi den!!!
En flott Kabe...
Wow...

Bilde: Vi har vært på shopping idag!! For en glede!!

Denne er vår!! 
Du kan tro jeg er spent på å få noen flotte fridager i denne fremover :)
Mandag 23.sept skal vi hente den!
For en GLEDE!!

Etter at vognhandelen var unnagjort fredag ettermiddag,
reiste vi videre til Spydeberg til et vennepar av oss.
Og lørdag morgen reiste jeg og Jorunn ned til Fredrikstad for å delta 
på et strikketreff i Gamlebyen!
Et flott arrangement, og vi var superheldige med været.
Satt ute hele dagen og strikket og skravlet ;)




Dermed ble babyteppet ferdigstrikket!
Også en GLEDE !
Vekt: 282 gram
Str:  65 x 85 cm (= nesten 6 nøster)



Så da var det å finne på noe annet...., 
dermed satte jeg igang med en bolero til Hjertegullet av 
det garnet jeg kjøpte med fra Kiel :)

Likte nøstene så godt,...
og det ser ut til å bli veldig bra til boleroen.
Godt å strikke av.
Ser ut til å være ren ny ull - merino .... supermykt!
Og neida, ikke noe spes billig heller...
Kommer bilde ved ferdigstillelse...


*

Idag er det mandag igjen, og det er godt å sitte her og mimre litt 
over alt som har skjedd de siste dagene.
Snart er det sangøvelse,
men først skal jeg strikke litt til ;)

Ha en flott uke alle sammen <3

Klem fra
Ann Elisabeth


4 kommentarer:

  1. Så flott tur og fine ting du strikker! Ha en herlig tirsdag hos deg!

    SvarSlett
  2. Hei og hopp!
    Takker for en hyggelig hilsen i bloggen igjen :)
    Og gratulerer med ny vogn!! Det blir nok mange fine turer på dere nå, koselig med campingturer :)

    Herlig teppe, likte fargen veldig godt! Og det nye garnet ser jo sååå godt ut. Jeg har strikket med noe lignende, og mener det var 100% ull. Spent på resultatet :)

    Color Fantasy er en flott båt, jeg var der i januar. Kunne gjerne tatt turen igjen....
    Ha en fin dag, og ei fortsatt super uke!

    SvarSlett
  3. takk for besøk Ann Elisabeth, var veldig koselig og ha dere på besøk. OG det var en super strikkedag i Gamlebyen

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med ny vogn!
    Morsomt gar du kjøpte på turen, får vel se resultatet når det er ferdig.

    Ønsker deg ei strikkefylt uke, det er mldt regn hele uka = perfekt innestrikke vær :)

    SvarSlett