Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

lørdag 7. juli 2012

Vil du være med?

En liten påminnelse om min "Hemmelige gave" TAKK!!
Ta en titt på DENNE siden :)  .... og her får du en liten titt til på noe mer som tilfaller den heldige vinneren ;))
Tror kanskje det blir en liten trøstepremie å jeg gitt, men hva det er får du vite etter trekningen!!


Du har mulighet til å få ganske mange lodd om du vil :))
Velkommen til å bli med

Trekning søndag 15.juli!!

*


Hjertegullet mitt Leah er hos oss i helga, og det gjør så godt! For nå har jeg ikke tid til å kjenne etter det som er "ondt", og negative tanker rekker ikke å feste seg i hodet :)
Jeg  forguder den lille mommojenta mi <3<3<3
*
Det regner idag, så vi må nøye oss med å være ute på verandaen - under tak! 




Hjertegullet klatrer opp og ned som hun selv vil, 
og kommer seg til over alt - så her gjelder det å følge nøye med!
Og hun skravler og babler på sitt eget vis :)
Morsomt å høre på - men litt vanskelig å forstå :D:D
Hun høres ut som "Romlingane" på barne-TV når jeg var "lita" - hehehehe

Husker du dem?



Vil med denne flotte gule valmuen ønske dere alle en god helg.

*

Klem fra 




3 kommentarer:

  1. Valmuen var aldeles nydelig, og lille
    gullet ditt likeså. :)

    SvarSlett
  2. Herleg lillegull :)
    Ja, det er ein kjekk sort som eg òg har mykje glede av,
    særleg no i ferietida.
    Men ho er vel så lita at du må ha auge både framme og bak..
    Leit med veret hos deg, her har me hatt fantastiske dagar,
    føler verkeleg det fylles i krukkene med energi.
    Nydeleg valmue !
    Nyt helga ilag !
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. For ei nydelig lita jente; skjønner hun får deg glad:)..men sannelig er de aktiv i den aldreren:))
    ha ei riktig god helg, klem;)

    SvarSlett