Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

søndag 25. desember 2011

Jul hos oss 2 i skogen...

GOD JUL!
Nå er det 1.dag og jeg holder på med trivelig romjulssyssel.
Jeg elsker å sitte i ro å brodere i julen.....
Det gir meg en ekstra ro!


Bildet heter "Nissen finner Bambi" ...kanskje blir det neste års julegave til noen ;)
Hvem vet!
*
Julekvelden vår startet med å delta i julekveldsgudstjenesten i Engerdal kirke.
En trivelig stund for liten og stor, men ikke helt det samme med en vikarprest...
(Sender herved mange varme tanker til presten vår..)
*
Når vi kom hjem spiste vi middag ved ett pent dekket bord ;) om jeg selv må si det :D


....og ute lyste de hjemmelagde islyktene. De skapte julesteming og viste vei for nissen...


...for vi hadde nok vært snille i år - det bugnet av pakker for  bare oss 2 voksne!
Ungene mine vet at jeg elsker pakker - så dem fantes i alle størrelser og varianter :))


...inni pakkene fantes bl.a:
- Stavmixer
-2 stk små stålamper
- ett flott serveringsbrett
- fuglehus
- nissefigurer i diverse varianter 
- morgenkåpe
- pute
- sengetøy
- pølseklypeR ;D
og mye, mye annet flott
Tusen takk til familien, venner og kjente for mye flott til heimen og oss.
*
God fortsetning ønskes deg, kjære blogg-leser :)

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar