Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

torsdag 29. desember 2011

5.dag jul

Da er det ferie igjen noen dager... 
Har vært på jobb igår og i dag, og har nå fri til mandag morgen. 
Formen min er stigende, det er SÅ godt å kjenne at jeg har energi og tiltakslyst.
Begynner å bli "gammel-lik" meg og det liker jeg veldig godt!
*
Det er herlige juletider :)
*

2.dag hadde vi besøk av mine sønner med damer!
En koselig skravlestund rundt mat- og kaffebordet.
Ikke verdens beste kvalitet bilde, 
og ikke akkurat veldig bra dandering av kaffekanne og kakefat på bordet :D 
men det får duge... :)
*

3.dag var det møssbrømlefse hos min søster. 
Jeg laget møssbrømmen og hun lefsene ...
Det er så godt.
Glemte selvsagt å ta bilder av det, er jo ikke nystartet blogger for ingenting!
Men marmorskyene fikk jeg bilde av.
Et sjeldent vakkert himmelsyn :)






Og julebroderiet mitt begynner å ta form... Er ikke hver dag jeg har fått gjort noe på det, og attpåtil igår fikk jeg brått veldig lyst til å strikke votter igjen. 
Dermed kom den nye boka "Strikkelyst" frem, for der har jeg sett ett mønster på selbuvotter som jeg hadde lyst til å prøve meg på. Litt skuffet ble jeg dog, for det var flere feil både i oppskrifta og i mønsteret. 
Slike ganger er det greit å være en erfaren strikkerske, for da vet man hva som er årsaken når det ikke stemmer helt og oppskriften er fulgt nøye...
Jeg strikker i hvitt og brunt.
Kjekt med en strikking når det skjer noe på tv'n en vil følge med på. 
Ikke like lett med en brodering synes jeg...
Blir sikkert en gave til en eller annen dette også :)


Neste blogginnlegg kommer garantert til å handle om Hjertegullet :)
Hun kommer i morgen og skal være her hele nyttårshelga. 
Gleder meg stort til å ha henne her noen døgn igjen.
Og spennende å få se i virkeligheten at hun går for egen maskin :)
*
Men nå skal jeg bordere litt mer på nissebildet. Min bedre halvdel sitter i go'stolen ved siden av meg og det durer godt av han.... Blir nesten døsig selv av å høre på han ;)

Ha en herlig 5.dagskveld der ute!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar