Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

mandag 9. mars 2015

Jeg har så mye å glede meg over!

Igår fikk jeg endelig hilse på lille Tobias, 2,5 uker gammel... Så skjønn! "Gammeltante" storkoste seg med å snuse på en baby igjen...
Ellers har jeg hatt mange småstrikkbestillinger + at jeg deltok på et vintermarked i helga som var - så tiden har igjen fløyet litt ifra meg...
Idag reiser jeg rett til Trysil etter jobb for å kjøpe garn. Nå skal det strikkes 17.mai stas til barnebarna mine, Leah og Adrian - og jeg har fått den perfekte ideen på hvordan de skal se ut! Gleder meg stort til dette strikkeprosjektet!!

Ønsker alle en fin-fin strikkeuke.
Klem fra meg til deg!
 

8 kommentarer:

  1. Gratulerer og hjertelig velkommen lille Tobias. Så søt bildet :-)) Koselig og baby hører veldig gjerne musikk - strengemusikk -
    Jeg gleder meg å se dine strikkearbeider til 17. mai. Så spennende!!!
    Ønsker masse strikkeglede.
    Klem fra Viola

    SvarSlett
  2. Javisst er det mye å glede seg over! For en nydelig, liten gammeltantegutt!
    Lykke til med nye strikkprosjekter!

    Klem

    SvarSlett
  3. Herleg bilde ! Kjenner babylukta jeilt hit :)
    Og påskehøna ser flott ut.

    God ny veke.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Der var det en liten tass som koste seg hos deg :)
    Spennende med masse nytt garn og jeg gleder meg til å se hva du skal strikke av det.
    God uke videre til deg.
    Klem

    SvarSlett
  5. Vi er heldige som har mye å glede oss over :) Ikke alle som klarer det... Ønsker deg en flott uke :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer "gammeltante" ... er vel en liten prins som kommer til å nyte godt av dine flotte håndarbeider dette også? Gleder meg til å se hva du tryller frem til 17. mai antrekk. Ha en super uke kjære venn. Klem

    SvarSlett
  7. Awwww små små Babyer er seriøst til å spise opp!
    Husker sist da Sjarmøren var bitteliten, Mmmmm det å sitte
    å kose fikk det NESTEN til å nappe i eggstokkene hehe

    Men som vanlig, NYT det nå, de vokser fort!
    Sjarmøren blir 4 i år!! Jøss det har gått fort hehe

    KOS deg masse og ha ei deilige solrik helg videre :)

    Klem Vibbedille :)

    SvarSlett