Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

tirsdag 4. desember 2012

Oppskrift på Kurvfesten!

Kom over disse lekre "julesokkene" som heter Kurvfesten!
Må ha dem - bare MÅ ha dem!
Disse beholder jeg nok selv - tror jeg, derfor legger jeg dem ut til glede for flere :)


Mønsteret er laget av Kate Fredriksen

De er bare rett og slett nydelige!!
Og det er første gangen jeg strikker sokker med 2 rundpinner ;)
Artig vri!





Har DU lyst til å strikke dem dem også, så finner du oppskriften HER
på "Strikkeoppskrift.com" og så trykker du deg bare videre innover ;)
*
Nå skal jeg svinge meg litt med vaskefilla.
Formen er ikke på topp, så det blir ikke all verden, men litt MÅ jeg gjøre.
Har ikke feber idag, så da håper jeg det værste er over for denne gangen.
*
Ha en flott dag 4.des.
Idag fikk vi en pakke spagetti i julekalenderen
Morsomt at de unge har slik fantasi ;)

Og tusen takk for hyggelige kommentarer på mine blogginnlegg!


Klem fra

5 kommentarer:

  1. Nydelige sokker. Takk for at du deler.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. De sokkene der var jo bare nydelige.
    Skillkelig julesokker!
    Klem fra Inger Johanne

    SvarSlett
  3. Ser under at du hadde ein fantastisk tur til Praha.
    Ja slik skal det vere :)
    Håpe du er betre av feberen og sykja.

    god betring !
    Klem

    SvarSlett
  4. Åh, de sokkene er såå flotte!! Har kikket på de flere ganger, og må jo bare få strikket de en gang.. Har liksom ingen prosjekter på gang fra før, liksom... :)
    Koselig blogg du har. Skal sette meg ned med en kaffekopp og surfe litt rundt og kikke.. :)
    Ikke helt på topp du heller, nei..:) Jeg er endelig feberfri, men potte tett.. God bedring til deg..
    Ha en flott dag!
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  5. Himmel så fine sokker, jeg har aldri prøvd å strikke sokker med rundpinner, men jeg ser det er flere som driver på med det.
    Forresten så har jeg skrållet meg nedover i bloggen din...så utrolig masse fint du har laget...både hosebånd og strikk. Er litt slapp i bloggverdnen for tiden, men jeg håper det tar seg opp.
    Ønsker deg en fortsatt god 2. søndag i advent og kos deg masse med adventskalenderen du har vært så heldig å få.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett