Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

onsdag 20. januar 2016

Laksegenser

Jeg har ei strikkevenninne borti Møre og Romsdal,
hun lager selv en del mønstrer....
En skikkelig kreativ dame på mange vis!

 
I går ble hennes strikkeoppskrift "Laksegenser" lagt ut på 
 
Så moro!!
HUN selv ble kjempeglad, og tårene trillet på oss begge,
jeg ble så glad på hennes vegne!
 Denne genseren er bare så nydelig!!
Jeg har ikke strikket den selv enda, men det skal jeg gjøre!
Den er på lista mi :)
og har du en laksefisker i slekta bør denne være veldig aktuell!
Tenk for en super gave!
 
Inger Anne har lagt ut oppskriften for salg på Ravelry,
så den finner du
 
 
 
 
 
 
Ønsker dere alle
en superflott
onsdag!
 
Klem fra
Ann Elisabeth
 
 


6 kommentarer:

  1. Det var en fin genser! Gøy å få oppskriftene sine spredd på nett :)
    Kos deg videre i vinterkulda.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så kjekt for venninnen din at genseren fikk slik oppmerksomhet! Den var tøff og detaljrik :)

    SvarSlett
  3. Nydelig genser, Inger Anne er flink med mønster og pinner, Moro å ha blitt kjent med henne,

    SvarSlett