Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

onsdag 29. juli 2015

Dilla på...

Sophie's Univers! Det er hva jeg har nå om dagen....
Lekkert hekletøy og glade farger gjør noe med humøret når det er grått vær.

Dette gikk som en farsott i vinter på FB - og jeg fant en dansk oversettelse av den opprinnelige engelske. Om jeg får til skal jeg legge ut link HER ... Jepp! Fikk til :) TA en titt her og få inspirasjon :)

Ellers har jeg en del bestillinger nå, så prøver å gjøre en liten turnus på litt forskjellig... Kommer vel noen bilder etterhvert som produktene blir ferdig.
 
Har jo også lovet å vise frem kjøkkenet etter oppussingen - har ikke glemt det, det kommer!
 
Ønsker alle min følgere - nye og gamle - en fortsatt fin sensommer
 
 
God klem fra Ann Elisabeth
 
 

8 kommentarer:

  1. Wow, så fint og for et arbeid! Så flink du er, nydelig er det :)
    Kos deg videre.
    Klem

    SvarSlett
  2. Oij, kor flott !
    Du er tusenkunstner og får til alt !

    Ynskjer deg gode augustdagar.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. lekkert og fargerikt. Ellers så må jeg jo bare få gratulere med bryllupet. En skjønn ring du hadde.
    klemz

    SvarSlett
  4. Blir ordentlig lekker din sophies univers :-) Har nok fulgt med litt og koser meg over de lekre fargene du har valgt :-)
    Ha en fortsat fin sommer :-)

    SvarSlett
  5. For en herlig fargeklatt! Og for et arbeid! Imponerende:) Gleder meg til å se kjøkkenet og de andre prosjektene dine.
    God sensommer:)

    SvarSlett