Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

søndag 8. februar 2015

Søndag og morsdag!

Idag er det morsdag!
Mor sin dag!
Og hva gjør man da?
Jo, man gjør det man aller helst vil vel?

Strikker vel :D

*

I det siste har det gått i luer her hos meg.
Har vel hatt en såkalt "Dille på Luer"
Og fått hørt det litt av de som er venn med meg på FB
God reklame å legge ut der,
solgte 3 luer på rappen :D



I diverse farger og fasonger....
og mønster 
og fletter
og...
med store knapper :)
og dusker!!

Noen farger har lettere for å gå igjen hos meg enn andre ;)
Rart det der.....


Dusker er morsomme saker!
Her har jeg forsøkt meg igjen på en hjertedusk....
Kommer ikke så godt frem på bildet ser jeg ... :)


*


Og det store trekkplasteret for strikkingen min 
de siste ukene har 
vært at jeg skulle ha stand på 
Sjekkpunkt Drevsjø, under Femundløpet.
Mye folk innom både fredag og lørdag, men idag søndag
var rennet avlyst pga meget dårlig vær i fjella, denna OLE...

Ble leteaksjon etter juniorer som lå værfast inne på fjellet,
men alt fikk heldigvis et lykkelig utfall,
bare stoltheten til hundekjørerne som fikk en knekk 
med at de måtte kaste inn håndkleet kanskje...?

* 



Sammen med mommoungene mine,
Leah og Adrian 
ønsker jeg alle mødre en herlig fortsettelse på denne søndagen 
(...og mormørdre, besser, bestemødre osv osv....)

*
Mellomstemann, Morten - har vært en tur på kaffe og kake - så kos!
Eldstemann, Erland forventes når som helst på kaffe og kake - det gledes!
Datter Ellen ser jeg ikke idag, nå er hun fullt opptatt med dåpsforberedelser,
og den etterhvert så berømte dåpskjolen med nyheklet lue er i vaskemaskinen pr skrivende stund...
Torsdag ettermiddag reiser jeg nedover - så NÅ gledes det til 
Adrians Dåp!

Imorgen skal du få se kjolen og lua han skal få bruke!
Samme om den passer gutten eller ikke ....haha....
Jeg har tatt meg en fridag - og da skal stasen ordnes <3



*
Stor klem fra en 
mommo 
godt 
humør
som 
strikker 
mariusmønster
og
farger
idag...

ANN ELISABETH


7 kommentarer:

  1. Deilig med en dag i året der man bare kan sitte på stas og nyte strikketøyet!
    Kos deg videre!

    SvarSlett
  2. Så mange fine luer, gøy med mange forskjellig i fine farger :)
    Mye fint som skjer om dagen hos deg! Kos deg videre og god søndagskveld til deg.
    Klem

    SvarSlett
  3. Det var mange flotte luer Ann Elisabeth! Så gøy å få solgt flere så raskt☺
    Jeg har også luedilla om dagen! Gøy altså!☺
    Ønsker deg en fortsatt fin søndag, og en fin ny uke!

    SvarSlett
  4. Så herlige luer du har laget. Skjønner at du får selge dem tvert:)
    Artig å få besøk på morsdagen:) Jeg fikk ikke besøk, men besøkte svigermoren isteden.
    Herlige og søte barnebarn du har:)

    SvarSlett
  5. Du strikker så mange flotte luer, og din FB venn har helt rett: bra reklame å legge dem ut der.
    Fint bilde av de flotte barnebarna dine!
    Ha en fin strikkeuke :-) Klem

    SvarSlett
  6. Kjekt innlegg !
    Gler meg til å sjå dåpskjolen.

    Fin ny veke til deg.
    Klem

    SvarSlett
  7. Imponerende produksjon av flotte luer! Og så de skjønne barnebarna, da :-)
    Ønsker deg ei fin, fin uke!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett