Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

tirsdag 4. februar 2014

Myria!

Myria er et vakkert og artig mønster 
laget av Bittami :)

Poenget med bordene er å kaste 
terning for hver bord du skal strikke,
og bordene på mønsteret er nummerert etter terningkast :)

Selvsagt ville jeg prøve dette!!

Her er mine første Myria


Jeg la dem ut på FB siden Bittamis Design,
og vet du ...
det tok ikke så mange minuttene før jeg hadde en dame på chatten 
som ville kjøpe dem hvis hun fikk :)

Selvsagt fikk hun det,
og idag kom det ny melding fra henne om at de var mottatt og hun var meget fornøyd.
Ja, hun var faktisk så fornøyd at hun lurte på om hun kunne bestille et 
par til i hvitt, svart og grått om det var mulig...?

Jepp!

Spennende med bestillinger!!! 
Så nå er jeg igang med dem ;) 
etter at jeg hadde felt av den første Florisse-votten i kveld....
(Det skal bli tommel på den votten også,
og en vott til - men først ville jeg få unna denne bestillingen....) 

<3

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer dere legger igjen.
Det varmer mitt store håndarbeidshjerte!!
Og velkommen til ny følger!

<3

Stor klem
fra 
ANN ELISABETH


7 kommentarer:

  1. Du lagar så mykje lekkert !

    Takk for at du ville delta i Gi bort hos meg.
    Håpe du har vinnarlukke :)

    Fin tirsdagskveld frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Fine votter du har laget. Gledelige farger.
    Ha en herlig kveld, hilsen sender deg Viola.

    SvarSlett
  3. Lekre votter! Koselig du fikk en som ville kjøpe dem. Det er bestandig stas. Lykke til med neste par. Skal bli spennende å se hvordan de blir.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Så utrolige fine. Reine smykket. Du er så flink.
    Klem

    SvarSlett
  5. Så nydelige votter du har strikket!! Skjønner veldig godt at du har avsetning på dem; fine farger og flott mønster! Lykke til med neste par! :-)

    SvarSlett
  6. Åh, de vottene er så utrolig fine! Trur jeg må se om jeg har noe garn som kunne tenke seg å bli til Myria-votter jeg og... Har sett de litt rundt om, og særlig på fb-gruppa hennes er det mange fine varianter. :)

    SvarSlett
  7. Kjempefine votter :) Jeg har disse på min "to do-liste", så det er ikke lenge før jeg er i gang. Koselig når folk vil kjøpe det vi lager, det inspirerer veldig.

    SvarSlett