Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

søndag 19. januar 2014

Dukkeklær og hyggelig helg!

Hatt en trivelig ettermiddagstund 
og kveld sammen med datteren Ellen, hennes samboer Jonas 
og lille hjertegullet mitt Leah idag.
Vi var også til Jonas sine foreldre, Gry og Lars,
på middag og kaffekos!
Trivelige mennesker <3 

Så sporer vi over til  overskriften: dukkeklær ;)
Lille hjertegullet Leah fikk fredag en babyborndukke
av mammaen sin :) <3 

Sånne dukker er ikledd kun en body,
så mommo fikk tlf. fra mammaen utpå fredagskvelden
med spørsmål om det var mulighet for at det 
kunne bli strikket noe til dukken ;)

Gikk ikke mange minuttene etter tlf.samtalen 
før mommo hadde funnet både oppskrift og restegarn :D
Nå skal du få et lite billedras over kreasjonen,
gavelevering og gleden til Hjertegullet og mommo 
<3


Ikke noe problem med restegarn... haha...


Ettersom jeg visste at vi skulle nedover til dem i helga
ville jeg forsøke å få noe ferdig og pakke det inn til 
hjertegullet mitt!
Sånne strikkedager er det godt at det går masse 
sport på TV :) 
Pinnene går av seg selv!


Et lekkert lite dukkesett
klart til innpakking søndag morgen :)



Hjertegullet var ivrig med å pakke opp!


Jakke!! Dukka mi!!


Lue!! Dukka mi!!


Og med å hjelpe hverandre ;) fikk vi til å få på både
jakka og lua.


Klærne passet perfekt :)
Hjertegullet ble glad,
og mommo også glad :)
*
Da mangler dukka sokker, bukse, kjole m.m...
Og ja, jeg har tenkt å lage det til henne etterhvert...
*
Men nå må jeg over til "messeproduksjonen" min.....
*
Ønsker alle en fin, ny uke - den er like rundt hjørnet!

Klem 
fra 
ei glad

Ann Elisabeth


1 kommentar:

  1. Du vet jammen å snu deg rundt! Men hva gjør vi ikke for barnebarna? Riktig fine dokkeklær! Regner med det kommer flere plagg til dokka på bloggen etterhvert.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett