Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

torsdag 9. mai 2013

Fargerik!

Husker du bildet av kurven min fra sist søndag?
At det var masse farger og border på strikkinga mi?

Rydding i restegarn kan føre til så mangt ;)



Her er kurven søndag ettermiddag!
Stikkingen ble påbegynt fredag kveld etter 
at jeg fikk en idé når jeg kjørte hjem fra jobb...

Du har sikkert hatt det slik du også?

*




Her er strikkingen søndag kveld når jeg sa "god natt"... :)

*




Her begynner barnejakken å ta form tirsdag kveld når jeg sa "god natt" :)


*


Og tidlig idag, torsdag, monterte jeg den ferdig.
Veldig fornøyd.
Synes den ble herlig med alle fargene!
Og så morsomt det er å strikke border i glade farger :)
Noen fant jeg i "kofteboka" mi...
Noen fant jeg i "festdraktboka" mi...
Og noen fant jeg på "der og da"....

Selve grunnoppskriften er en helt vanlig barnejakke.
Str 3-4 år.
Brukt pinne nr 2,5 og 3.

Og om det finnes en helt maken ute i den store vide verden 
blir jeg skikkelig SKREMT ;)))
*
Tror jammen jeg må sette igang med en til...
Har masse restegarn igjen enda!

Ønske deg en flott fredag i morgen,
og så har vi helg igjen :)
MAI er en flott mnd sånn :)

Klem fra
ei fornøyd

12 kommentarer:

  1. Herlig jakke!
    Mønster og farger som gjør meg glad :)

    SvarSlett
  2. Denne ble kjempefin:) Tror nok ikke det finnes maken, og det er jo så gøy. Jeg har også restegarnprosjekt på pinnene, satser på at det blir ferdigstilt i løpet av helgen. Han en flott helg:)
    Hanne Siri

    SvarSlett
  3. Hjelpe meg så nydelig. Denne jakken er jo bare en drøm.Drømmekofte. herlig. Takk for titten Elisabeth.
    Klem

    SvarSlett
  4. KNALL stilig!
    Har tenkt noen lignende til BabyJr men bare i blåfarger ;)
    Biler og div ;)

    KOS deg og ha ei vidunderlig langhelg!
    Håper formen din også er god ;)

    Go`klem Vibbedille ;)

    SvarSlett
  5. Så flott og fargerik barnejakke du har strikket!!! Er så imponert over det strikketempoet ditt!! :-)

    SvarSlett
  6. For ei flott jakke !
    Og strikking går i ei feiande fart :)

    Fin helg til deg :)
    Klem

    SvarSlett
  7. Du jobber så fort at jeg blir helt svimmel!
    Og så flott resultatet blir. En jakke å bli glad av!
    Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  8. Superduper jakke, det var lurt til rester.. Den synes jeg ble kjempeflott. :-) Du får unnskylde meg litt hvis du har savnet kommentarer fra meg men nå har vi fullt opp her på campingen, har fått fikset data nå så det blir vel litt mere aktivitet på bloggingen heretter for meg. Ha en fin helg :-) Klemmer fra Beate

    SvarSlett
  9. Kjempefin, en riktig glad jakke.
    Flott måte og bruke opp restegarn på :)

    SvarSlett
  10. Den ble jo kjempefin! For en super måte å bruke opp restegarn på!☺

    Jeg synes det er herlig med barneklær med masse farger. Blir glad av sånt!

    SvarSlett
  11. hei vennen. Lenge siden jeg har vært innom og tittet. Mange koselig innlegg her og masse fint som du viser frem.

    Vi hadde det kjempekoselig på Gjøviktreffet. Gleder meg til å få besøk og at vi skal til Fredrikstad sammen i september.

    Restejakka du strikket ble kjempefin - fargerik og glad med masse fine border. Kjekt og bli kvitt litt restegarn

    SvarSlett