Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

søndag 6. januar 2013

Broderingen min i julehøytiden....

....er nå på denne flotte duken.
I år har det blitt alt for lite gjort av meg, så den ligger fremdeles på spisestuebordet....




Og masse arbeid gjenstår..
Mange timer med brodering......




Se på ALT dette garnet  Det skal brukes opp FØR 
duken min er ferdig!
(nesten alt i alle fall)...




Jeg ser frem til å legge denne FERDIG på kaffebordet.
Men hvilket år den er ferdig har jeg aldri snakket noe om.... 
:)




Jeg greier liksom ikke å brodere "jul" når det ikke er julestemning rundt meg!
Har du noe lurt å tipse meg om for å forandre dette, så tar jeg mer enn gjerne imot det!!
Eller har du det på samme viset?





En vakker dag!!!
DA skal jeg være stolt :)

Og som du sikkert har skjønt så har jeg julen i hus enda.
Her går den ikke ut før etter 20.dag jul (13.januar )
Dermed lurer jeg januar mnd til å ikke bli så lang og mørk...
Skjønner meg ikke helt på dem som kaster ut julen så fort det står januar på kalenderen.
...men alle får gjøre som de vil, så lenge jeg også får gjøre det!! 

Jeg NYTER den leeeenge ;)

*

Ha ei flott ny uke
du som sitter der ute 
og leser bloggen min ;)
Og takk for koselige kommentarer som blir lagt igjen her.
Jeg setter stor pris på at du legger igjen spor etter deg ;)
På den måten kan jeg finne igjen deg også om du har blogg!

*

Klem fra

4 kommentarer:

  1. Er enig, er noe eget å holde på med julehåndarbeid i jula-ikkje på sommeren liksom, blir ikkje samme kosen da. Men ta den frem hver jul og kos deg, i verste fall kan du gi den i gave til Lille Gullet når hun gifter seg hehe Ergo, det vil alltid komme en dag du kan legge den på bordet ;)

    KOS deg og ha ei flotters Juleuke ;)
    Her er nok jula pakket ned, holder med 4-5 uker for min del, men du har nok pyntet mye senere enn meg ;)

    Go`klem Vibbedille ;)

    SvarSlett
  2. Så flott juleduk.. den blir kjempefin når de en gang blir ferdig. Enig i at det er vanskelig å opprettholde gnisten på å brodere den når jula er over. Julebroderi hører liksom advent og juledagene til.

    Her er jula på vei ut av huset... skal stige til verket med juletreet nå.... som siste del av ryddinga. Nisser og ting og tang flyttet tilbake til eskene sine i går formiddag.

    Ha en feiende flott uke dere to, skal hilse fra mannebeinet

    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  3. Godt nytt år!
    For en nydelig juleduk du broderer...sånt håndarbeid har ikke jeg tålmodighet til.
    Håper at du klarer å fortsette utover vinteren,så skal du se den blir ferdig til neste jul.
    He ei god ny uke.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. Ja det er mye lys som følger med julen,
    og det er veldig koselig. Har lysene i hagen
    på forløpig, men ikke lenge til de blir slukket.
    I februar blir det alltid plutselig lysere...

    SvarSlett