Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

onsdag 3. oktober 2012

Jeg lader meg selv...

....med å gjøre håndarbeid. HELT SANT!
Føler du det på samme måte med håndarbeid?7

Kroppen min er sliten, humøret likedan og da er det kun en ting som gjelder for meg.
Det er å få slappe av!
Og ja, det gjør jeg til fulle når jeg kan sitte med håndarbeid og bare produsere og høre radio, kaffe i koppen og bare la tanker være tanker....
-----
Så i går kveld etter en halv-dags jobb, gjorde jeg ferdig denne søte, lilla Mariustunikaen :)


Str 2 år - strikket i Østlandsgarn, pinne 3 og 3,5 etter min strikkefasthet!
Og i natt har den ligget dynket i et håndkle og er klar for salg!


Et par flotte knapper satte prikken over i'en :)

*

Idag ha jeg en fri-dag og den har jeg brukt KUN til håndarbeid og lading...
Så jeg ble endelig ferdig med bunadskjorte nr 3 i år.
Og sann mine ord. NÅ blir det lenge til jeg sier ja,takk til neste!!
Denne har jeg slitt med skikkelig.....
Men resultatet ble bra til slutt!


Skal ta å ringe eieren av den ikveld :)
Alltid spennende!

*


Og så MÅ jeg prøve å gjøre ferdig dette før den store julegaveproduksjonen setter inn :)
Hekler nå en kant rundt i kun rødt.
Vanskelig å finne oppskrifter på kanter rundt synes jeg, som passer, så da lager jeg like godt en selv!
 - og håper det blir slik som "jeg ser det" inne i hodet mitt.

*

Ha en flott uke videre, kjære leser!
Og velkommen til nye følgere :)
Alltid like kos å se at noen har vært her inne hos meg!

Klem fra


3 kommentarer:

  1. Her er det lenge siden jeg har vært...men det har vært travle tider!
    Du så søt den ble den tunikaen...morsomt med lilla-kombinasjon!
    Du er jo helt rå på bunadsskjorter...kan tenke meg du er lei etter 3 stk...det er litt av et arbeid.
    Håper du klarer å lade batteriene og at du kommer deg igjen.
    Ha ei flott ny uke
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Flott kjole!!...men oj for et arbeid med bunadskjorta!!
    Husk å lade opp, dette skal være gøy:)
    Ha en god oktoberstart, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  3. Så flott selekjole!! Jeg digger Marius, alltid en slager☺

    Ønsker deg en super helg i dærn;)

    Klem

    SvarSlett