Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

lørdag 18. august 2012

Sommersysler...

...eller må jeg kalle det høstsysler?
I Kabelvåg hvor vi camper er det ikke så mørkt enda, merker det nok mer på kveldene når jeg kommer hjem til uka. Nyter hvert minutt her ;)
Idag var det gråvær så jeg fikk "viljen min" igjennom og det ble litt shopping i Svolvær.



En ny bluse (rosa seff... ;) ) og litt lesestoff med noe nyttig til høsten, og da tenker jeg mest på hekleoppskriftene - men KANSKJE jeg prøver lavkarbo for å se hvordan magen min fungerer med det. Slik som den er nå går ikke over mye lenger tid....dessverre...må finne ut noe selv som gjør livet litt bedre :)


Og jeg kan jo IKKE reise fra Lofoten uten å ta med litt garn!!!




Og en snedig heklekrok ble med på kjøpet.
Blir spennende å prøve den!! Ser veldig god ut og er et smart kjøp tror jeg :)))




Jeg strikker i bilen og under kjøreturen fra Fauske og til Lofoten 
hadde jeg en hals med flette på pinnene.
MYKT og veldig godt garn :)
*
Etter shoppingen i Svolvær tok vi oss en kjøretur rundt om Fiskebøl og Laukvika.
SÅ flott en natur - masse herlige bilder ble det også...




Måsemann og tjelden jakter kanskje på samme maten?




Bare vakkert....




Måtte bare ta bilde av dette huset... sjekk blonden på vindskien og i mønet...
...sukk....bare litt misunnelig....

*

Nå skinner solen inn i forteltet igjen så jeg skal sette meg å strikke litt :)
Ha en herlig helg!
I morgen tar vi turen til Å...

Ferieklem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar