Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

tirsdag 18. oktober 2011

Vært barnepike idag :)

Idag har jeg vært så heldig å hatt mommo-jenta mi Leah her hos meg, mens mammaen hadde time hos tannlegen sin. Leah er så gulle-go, og er solstrålen i familien! Ingen klarer å være trist og lei når hun er i nærheten <3
Det som var topp å leke med idag var kjøleskapsmagnetene.....


Og så hadde hun fått seg en ny krabbetenikk - høyre beinet mer eller mindre rett ut til siden, men farten var der likevel... Så morsom å se på! Tror aldri jeg hadde tid til å studere min egne barn slik som jeg studerer henne :) Merkelig hvordan vi blir når vi får barnebarn....


Etter lunsjen ble hun litt doven, så da var det godt å finne smokken og kosepleddet og kose litt i go'stolen til mommo.... Og du ser tydelig at hun har sånn "jeg la meg med bløtt hår etter badinga igår kveld" frisyre idag.... Smelt ;)


Nå har de reist, og jeg lengter bare til neste gang jeg får treffe dem igjen, og da særlig Leah <3<3<3
-----
Jeg skal snart ivei på kurs for det nye menighetsrådet for Engerdal Sokn. Det blir en spennende oppgave å ta fatt på, selv om jeg nok ikke er helt klar over hva det innebærer, men skal gjøre mitt beste i det vervet så lenge jeg har det.
Når det gjelder gardinkappen så har det ikke blitt mange maskene på den idag, får se om jeg får gjort litt etter at jeg kommer hjem ikveld.....
I morgen får vi besøk fra Kongsvinger, så min kjære skal lage "Fårikål" ikveld, gleder meg til middagen i morgen allerede ;) Ha en fin kveld der ute i verden!!!

1 kommentar:

  1. Så herlig lita ei :)
    Datteren min på 8 heter også Leah :)

    Takk for ksoleig ebsøk på bloggen min, la meg til som følger hos deg jeg.
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett